Ideal Skrevet Oktober 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 Er i Trondheim et par uker nå, så hvis det er noen trøndere som vil ta en øl / cruise bil / bowle / gå på café og prate bil / rane gamle damer eller bare generelt gjøre byen utrygg, så må dere gjerne ta å sende meg en mail eller noe. ideal@bil.cx Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Oktober 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 hvor i tr.heim er det du kommer til og holde til da?? Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet Oktober 24, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2002 Er på Ranheim nå. Driver og freser rundt i byen i Audien min.. Var og testa ut den derre "Frati", italienske restauranten her i går, digg mat. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Oktober 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2002 det er muli det.har aldri vert der og spist jeg da!Du skjønner,jeg bor ikke i tr.heim.men jeg er er her hver dag for jeg jobber på risvollan!!bor på orkanger,ca 40 min med go bil i fra byen!hvor kommer du i fra da?skall du ut på partey i helga da?skall det jeg ja!:op Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2002 Originally posted by Ideal Er på Ranheim nå. Driver og freser rundt i byen i Audien min.. Var og testa ut den derre "Frati", italienske restauranten her i går, digg mat. Audi? Hva med mercedes'n? Hvilken audi? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Oktober 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2002 jeg holder nå til i tr.heim da.... ;) driver vanligvis ikke å "freser" så mye rundt,men... har nok å gjøre med skolearbeid og sånt....:( jaja.... :) men,hvis du ser en ganske så original (ennå ihvertfall) 200sx s13,mørk rød,så er det nok meg.... ;) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet Oktober 24, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2002 Originally posted by Jonte Audi? Hva med mercedes'n? Hvilken audi? A4 1.8T Quattro. "Radioaktiv" grønn-metallic :)) Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet Oktober 24, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2002 Originally posted by D-1 det er muli det.har aldri vert der og spist jeg da!Du skjønner,jeg bor ikke i tr.heim.men jeg er er her hver dag for jeg jobber på risvollan!!bor på orkanger,ca 40 min med go bil i fra byen!hvor kommer du i fra da?skall du ut på partey i helga da?skall det jeg ja!:op Hey. Er fra Tromsø egentlig, men bor i Oslo. Jo, er noe snakk om festing i helga. Venninna til dama mi har bursdag, så det blir vel vorspiel, ut på byen, og så nachspiel, eller noe sånt. 40 min med god bil? Hva slags bil kjører du da? Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidz Skrevet Oktober 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2002 hallois.. er selv fra trondheim, og bor normalt sett midt i trondheim.. hehe.. menne, ikke akkurat for tiden.. er "bortreist" i 2mnd =) ellers kunne en jo tatt seg en fest ellerno.. Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Oktober 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2002 skall ikke skryte på meg at jeg har så sinnsykt go bil selv da!jeg kjører en 93 mod. peugeot 405 glx. morro bil.går ganske godt å.men jeg blir en sinke i forhold til din quatro ja!! Hvor gammel blir hu dama da?du må hilse og si gratulerer med dagen!! Hvor gammel er du da foresten!! Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audunius Skrevet Oktober 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2002 Originally posted by D-1 skall ikke skryte på meg at jeg har så sinnsykt go bil selv da!jeg kjører en 93 mod. peugeot 405 glx. morro bil.går ganske godt å.men jeg blir en sinke i forhold til din quatro ja!! Hvor gammel blir hu dama da?du må hilse og si gratulerer med dagen!! Hvor gammel er du da foresten!! Hadde du hatt MI 16` som jeg hadde før hadde du sluppet å skryte på deg vettu ;) Hehe. Har du fått retta opp 17" som jeg kantkjørte da? Siter 1988 Peugeot 405 MI 16 1993 Golf 1.9 TDK x 1993 Rieger Golf x 1988 Peugeot 405 MI 16 x 1982 Toyota Starlet 1.3 DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Oktober 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2002 niks hakke fiksa en ting enda.mangler penger.men jeg rekner med det blir gjort før neste sessong,hadde vert fint å få fiksa det før det blir nye dekk!!de ser jo ikke ut,du må holde deg unna kanter og slikt vettu,går ikke an og skylde på damene!!!!he he... Hva med deg.har du kantkjørt en av dine felger?har sett du har sport etter steder der de retter felger på et av forumene her!?!? Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audunius Skrevet Oktober 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2002 Jeppsk. Har en gromm bulk i en felg. Rister som faen. Umulig å få balansert vettu. Skal fikse det i vinter tror jeg. Men det har ikke vært noe kantkjøring nei ;) Og et tips til alle som ser dette; IKKE KYSS KVINNFOLKET NÅR DU KJØRER BIL! Iallefall ikke når det er brostein ved sidene av veien!! Da kan det fort tenkes at det går en felg eller to.... ;) Siter 1988 Peugeot 405 MI 16 1993 Golf 1.9 TDK x 1993 Rieger Golf x 1988 Peugeot 405 MI 16 x 1982 Toyota Starlet 1.3 DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet Oktober 25, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2002 Originally posted by D-1 men jeg blir en sinke i forhold til din quatro ja!! Hehe, det meste blir jo det da *skryte* :) Hvor gammel blir hu dama da?du må hilse og si gratulerer med dagen!!Hvor gammel er du da foresten!! Hun blir vel 25 tror jeg. Jeg er 22. Tror vi sniker oss ut på byen i kveld også, vet ikke hvor vi blir til å dra hen. Så hvis dere er ute og spaner på byen så ser jeg sånn her ut: morph morph morph Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super-Ida Skrevet Oktober 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2002 "BLIR vel 25.. TROR jeg" altså er det bare meg eller???? pleier man ikke å vite hvor gammel fruen er???????? :eek: :rolleyes: Siter aktiv påsitter i lany's a3 1,8T *ler* nå med egen bil... 01 Polo 6N2 (om jeg har skjønt riktig?) TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg