Gå til innhold

Trondheim

Ranger emnet

Ideal

Anbefalte innlegg

Er i Trondheim et par uker nå, så hvis det er noen trøndere som vil ta en øl / cruise bil / bowle / gå på café og prate bil / rane gamle damer eller bare generelt gjøre byen utrygg, så må dere gjerne ta å sende meg en mail eller noe.

ideal@bil.cx

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på Ranheim nå.

Driver og freser rundt i byen i Audien min..

Var og testa ut den derre "Frati", italienske restauranten her i går, digg mat.

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er muli det.har aldri vert der og spist jeg da!Du skjønner,jeg bor ikke i tr.heim.men jeg er er her hver dag for jeg jobber på risvollan!!bor på orkanger,ca 40 min med go bil i fra byen!hvor kommer du i fra da?skall du ut på partey i helga da?skall det jeg ja!:op

itj sant

Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Audi? Hva med mercedes'n? Hvilken audi?

A4 1.8T Quattro. "Radioaktiv" grønn-metallic :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by D-1

det er muli det.har aldri vert der og spist jeg da!Du skjønner,jeg bor ikke i tr.heim.men jeg er er her hver dag for jeg jobber på risvollan!!bor på orkanger,ca 40 min med go bil i fra byen!hvor kommer du i fra da?skall du ut på partey i helga da?skall det jeg ja!:op

Hey.

Er fra Tromsø egentlig, men bor i Oslo.

Jo, er noe snakk om festing i helga. Venninna til dama mi har bursdag, så det blir vel vorspiel, ut på byen, og så nachspiel, eller noe sånt.

40 min med god bil? Hva slags bil kjører du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallois.. er selv fra trondheim, og bor normalt sett midt i trondheim.. hehe.. menne, ikke akkurat for tiden.. er "bortreist" i 2mnd =) ellers kunne en jo tatt seg en fest ellerno..

04 Mercedes-Benz CLK

Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter

xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6

xFord Sierra 2.0iS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skall ikke skryte på meg at jeg har så sinnsykt go bil selv da!jeg kjører en 93 mod. peugeot 405 glx. morro bil.går ganske godt å.men jeg blir en sinke i forhold til din quatro ja!!

Hvor gammel blir hu dama da?du må hilse og si gratulerer med dagen!!

Hvor gammel er du da foresten!!

itj sant

Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by D-1

skall ikke skryte på meg at jeg har så sinnsykt go bil selv da!jeg kjører en 93 mod. peugeot 405 glx. morro bil.går ganske godt å.men jeg blir en sinke i forhold til din quatro ja!!

Hadde du hatt MI 16` som jeg hadde før hadde du sluppet å skryte på deg vettu ;) Hehe. Har du fått retta opp 17" som jeg kantkjørte da?

1988 Peugeot 405 MI 16

1993 Golf 1.9 TDK

x 1993 Rieger Golf

x 1988 Peugeot 405 MI 16

x 1982 Toyota Starlet 1.3 DL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

niks hakke fiksa en ting enda.mangler penger.men jeg rekner med det blir gjort før neste sessong,hadde vert fint å få fiksa det før det blir nye dekk!!de ser jo ikke ut,du må holde deg unna kanter og slikt vettu,går ikke an og skylde på damene!!!!he he...

Hva med deg.har du kantkjørt en av dine felger?har sett du har sport etter steder der de retter felger på et av forumene her!?!?

itj sant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeppsk. Har en gromm bulk i en felg. Rister som faen. Umulig å få balansert vettu. Skal fikse det i vinter tror jeg. Men det har ikke vært noe kantkjøring nei ;) Og et tips til alle som ser dette; IKKE KYSS KVINNFOLKET NÅR DU KJØRER BIL! Iallefall ikke når det er brostein ved sidene av veien!! Da kan det fort tenkes at det går en felg eller to.... ;)

1988 Peugeot 405 MI 16

1993 Golf 1.9 TDK

x 1993 Rieger Golf

x 1988 Peugeot 405 MI 16

x 1982 Toyota Starlet 1.3 DL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by D-1

men jeg blir en sinke i forhold til din quatro ja!!

Hehe, det meste blir jo det da *skryte* :)

Hun blir vel 25 tror jeg. Jeg er 22. Tror vi sniker oss ut på byen i kveld også, vet ikke hvor vi blir til å dra hen.

Så hvis dere er ute og spaner på byen så ser jeg sånn her ut:

ideal_fint_bilde.jpg

morph morph morph

Lenke til kommentar
Del på andre sider