El_diablo Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Snakket med en jeg gikk i klasse med på vgs. Han sa han hadde tatt seg en tur på østlandet å truffet på en gal fyr. Han hadde kjørt bake en sort 240. Den kjørte litt ujevnt, så han bestemte seg for å kjøre forbi. I det han kom opp på siden til volvoen, ga den full spiker å nektet å slippe han inn. Han snudde seg å så inn i kupè en på volvoen. Der satt en iskald fyr som hadde malt seg hvit og sort i trynet. Han prøvde å bremse ned å komme seg inn igjen bak volvoen, men da slakket den av også. De nermet seg en sving, så han startet å få litt panikk. Da begynte volvoen å ligge seg over mot han for å presse. Til slutt slapp volvoen han inn.... Hva slags syk person er det som gjør slike ting? Høres ut som en syk spøk... Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Originally posted by Italiano power Snakket med en jeg gikk i klasse med på vgs. Han sa han hadde tatt seg en tur på østlandet å truffet på en gal fyr. Han hadde kjørt bake en sort 240. Den kjørte litt ujevnt, så han bestemte seg for å kjøre forbi. I det han kom opp på siden til volvoen, ga den full spiker å nektet å slippe han inn. Han snudde seg å så inn i kupè en på volvoen. Der satt en iskald fyr som hadde malt seg hvit og sort i trynet. Han prøvde å bremse ned å komme seg inn igjen bak volvoen, men da slakket den av også. De nermet seg en sving, så han startet å få litt panikk. Da begynte volvoen å ligge seg over mot han for å presse. Til slutt slapp volvoen han inn.... Hva slags syk person er det som gjør slike ting? Høres ut som en syk spøk... Nesten for gal historie til å være sann... Som jeg alltid pleier å si: Vi lever i en syk, syk verden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4gnus Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 syke greier ja. jeg å noen kompiser møtte en kar i en rød 240 da vi filmet noe til et prosjekt på skolen. han kom i full fart innover fortauet, sveivet ned vinduet og spurte meg om vi ville filme at han tok selvmord. Han var tydelig påvirket av alkohol. Hadde jeg vært god å slåss hadde jeg dratt han ut av bilen å banket han opp, eller i allefall holdt han nede til politiet kom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
intenzo Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 skulle bare kjørt inn i volvoen og smadra den jæveln Siter [-] bmw 316i compact e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Originally posted by m4gnus syke greier ja. jeg å noen kompiser møtte en kar i en rød 240 da vi filmet noe til et prosjekt på skolen. han kom i full fart innover fortauet, sveivet ned vinduet og spurte meg om vi ville filme at han tok selvmord. Han var tydelig påvirket av alkohol. Hadde jeg vært god å slåss hadde jeg dratt han ut av bilen å banket han opp, eller i allefall holdt han nede til politiet kom. Hva gjorde dere da? Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Originally posted by Italiano power Snakket med en jeg gikk i klasse med på vgs. Han sa han hadde tatt seg en tur på østlandet å truffet på en gal fyr. Han hadde kjørt bake en sort 240. Den kjørte litt ujevnt, så han bestemte seg for å kjøre forbi. I det han kom opp på siden til volvoen, ga den full spiker å nektet å slippe han inn. Han snudde seg å så inn i kupè en på volvoen. Der satt en iskald fyr som hadde malt seg hvit og sort i trynet. Han prøvde å bremse ned å komme seg inn igjen bak volvoen, men da slakket den av også. De nermet seg en sving, så han startet å få litt panikk. Da begynte volvoen å ligge seg over mot han for å presse. Til slutt slapp volvoen han inn.... Hva slags syk person er det som gjør slike ting? Høres ut som en syk spøk... Var det i løpet av den siste uka og han kjørte en grønn 82-mod BMW 520 med reg. UR-et-eller-anna så var det nok en kompiss av meg som gjorde det, hvis ikke så var det nok en tulling :) Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4gnus Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Originally posted by KinG^KaoZ Hva gjorde dere da? Vi sa nei, det er vi ikke interessert i å gjøre. Så kjørte han vidre.(vi tok seff ikke nummeret hans:rolleyes: ) Så ringte vi politiet å sa hva som hadde skjedd. Det er noe av det verste jeg har opplevd. Jeg ville jo snakke han fra det men visste ikke hva jeg skulle si, frøs helt fast på en måte. Jeg fulgte godt med i lokalavisa for å se om noen var blitt meid ned av en suisidal fyllekjører. Det hadde vært ekstra kjipt for meg som kunne hadd en sjangs til å prate han fra det. Men tror ingenting skjedde heldigvis:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Jeg tror det er disse Volvo-folka det må være noe gæli' med ;) :D Kom kjørende gamleveien fra Sande, og gjennom Holmestrand en gang. Ser vi en standard 240 kjøre ganske fort forran oss, og bestemmer oss for å ta den igjen. Det var lettere sagt enn gjort, så vi måtte kjøre fortere enn vi var komfortable med mht. å komme i fengsel, men kom bak han etterhvert. Med en gang han ser oss komme i speilet kastet jævelen Volvon rett ut i motsatt kjørebane og skulle kjøre forbi en bil på et HELT uoversiktlig sted. Venstresving i 50-sone med stor hekk på innern. Ikke tjangs til å se om noen kom. Så legger vi oss etter. Hvis det er noen som er kjent i Holmestrand er det noen store, slake s-svinger på vei ned fra toppen av fjellet og til bunn (sentrum). Første svingen før statoil lukter det svidd - "han breia'n!" Vi ligger en halv svinglengde bak han og ser bilen sklir. Gamle originale 240en ligger over på siden og skrenser gjennom alle svingene i en helvettes fart, det lukter svidd, og vi sitter og roper "Fyyyyy faen, dette er det værste jeg har sett noen sinne!!!" Vi prøver å holde følge uten å breie, og det gikk såpass fort at bilen skrenset på alle fire hjul. Så peiser vi på ned den lange bakken mot undergangen, ca. 140km/t i 5o-sona der., :rolleyes: oversiktlig sted forresten, ingen folk ellerno. Så drar gærningen breit gjennom undergangen (hvor han heller ikke ser om det kommer noen) og rekker akkurat rød lys og breier gjennom lyskrysset midt i "Storgata". :eek: Litt vanskelig å forklare turen godt, men FY F***. Har aldri vært vitne til mer uforsvalig kjøring. Vi "måtte" jo følge på ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeadlyFoX Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Originally posted by mfafa Jeg tror det er disse Volvo-folka det må være noe gæli' med ;) :D Kom kjørende gamleveien fra Sande, og gjennom Holmestrand en gang. Ser vi en standard 240 kjøre ganske fort forran oss, og bestemmer oss for å ta den igjen. Det var lettere sagt enn gjort, så vi måtte kjøre fortere enn vi var komfortable med mht. å komme i fengsel, men kom bak han etterhvert. Med en gang han ser oss komme i speilet kastet jævelen Volvon rett ut i motsatt kjørebane og skulle kjøre forbi en bil på et HELT uoversiktlig sted. Venstresving i 50-sone med stor hekk på innern. Ikke tjangs til å se om noen kom. Så legger vi oss etter. Hvis det er noen som er kjent i Holmestrand er det noen store, slake s-svinger på vei ned fra toppen av fjellet og til bunn (sentrum). Første svingen før statoil lukter det svidd - "han breia'n!" Vi ligger en halv svinglengde bak han og ser bilen sklir. Gamle originale 240en ligger over på siden og skrenser gjennom alle svingene i en helvettes fart, det lukter svidd, og vi sitter og roper "Fyyyyy faen, dette er det værste jeg har sett noen sinne!!!" Vi prøver å holde følge uten å breie, og det gikk såpass fort at bilen skrenset på alle fire hjul. Så peiser vi på ned den lange bakken mot undergangen, ca. 140km/t i 5o-sona der., :rolleyes: oversiktlig sted forresten, ingen folk ellerno. Så drar gærningen breit gjennom undergangen (hvor han heller ikke ser om det kommer noen) og rekker akkurat rød lys og breier gjennom lyskrysset midt i "Storgata". :eek: Litt vanskelig å forklare turen godt, men FY F***. Har aldri vært vitne til mer uforsvalig kjøring. Vi "måtte" jo følge på ;) I en 240? damn! Dere sku hatt med kamera... Siter - BMW 320i E30 - BMW 320/325i E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the Boss Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 never mess with a VOLVO Siter Volvo BM 430- 76 mod Volvo 242 Deluxe 78 mod Zetor 92 L 84 mod Fordson Major 66 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Originally posted by the Boss never mess with a VOLVO ...it might be contagious.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Originally posted by Italiano power Snakket med en jeg gikk i klasse med på vgs. Han sa han hadde tatt seg en tur på østlandet å truffet på en gal fyr. Han hadde kjørt bake en sort 240. Den kjørte litt ujevnt, så han bestemte seg for å kjøre forbi. I det han kom opp på siden til volvoen, ga den full spiker å nektet å slippe han inn. Han snudde seg å så inn i kupè en på volvoen. Der satt en iskald fyr som hadde malt seg hvit og sort i trynet. Han prøvde å bremse ned å komme seg inn igjen bak volvoen, men da slakket den av også. De nermet seg en sving, så han startet å få litt panikk. Da begynte volvoen å ligge seg over mot han for å presse. Til slutt slapp volvoen han inn.... Hva slags syk person er det som gjør slike ting? Høres ut som en syk spøk... Det kan ha vært mannen med Volvoen (fetteren til mannen med ljåen), eventuelt en heksemester eller en demon fra helvete, som kjørte rundt omkring for å samle sjeler. Devil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Originally posted by Otto von Bismarck Det kan ha vært mannen med Volvoen (fetteren til mannen med ljåen) hahahahahhaha! :D :D :D Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir A Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Eller om volvoen var fetteren til Christine..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Originally posted by mfafa Jeg tror det er disse Volvo-folka det må være noe gæli' med ;) :D Kom kjørende gamleveien fra Sande, og gjennom Holmestrand en gang. Ser vi en standard 240 kjøre ganske fort forran oss, og bestemmer oss for å ta den igjen. Det var lettere sagt enn gjort, så vi måtte kjøre fortere enn vi var komfortable med mht. å komme i fengsel, men kom bak han etterhvert. Med en gang han ser oss komme i speilet kastet jævelen Volvon rett ut i motsatt kjørebane og skulle kjøre forbi en bil på et HELT uoversiktlig sted. Venstresving i 50-sone med stor hekk på innern. Ikke tjangs til å se om noen kom. Så legger vi oss etter. Hvis det er noen som er kjent i Holmestrand er det noen store, slake s-svinger på vei ned fra toppen av fjellet og til bunn (sentrum). Første svingen før statoil lukter det svidd - "han breia'n!" Vi ligger en halv svinglengde bak han og ser bilen sklir. Gamle originale 240en ligger over på siden og skrenser gjennom alle svingene i en helvettes fart, det lukter svidd, og vi sitter og roper "Fyyyyy faen, dette er det værste jeg har sett noen sinne!!!" Vi prøver å holde følge uten å breie, og det gikk såpass fort at bilen skrenset på alle fire hjul. Så peiser vi på ned den lange bakken mot undergangen, ca. 140km/t i 5o-sona der., :rolleyes: oversiktlig sted forresten, ingen folk ellerno. Så drar gærningen breit gjennom undergangen (hvor han heller ikke ser om det kommer noen) og rekker akkurat rød lys og breier gjennom lyskrysset midt i "Storgata". :eek: Litt vanskelig å forklare turen godt, men FY F***. Har aldri vært vitne til mer uforsvalig kjøring. Vi "måtte" jo følge på ;) Åssen farge var det på Volvo`n? Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg