mfafa Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Originally posted by Volvo-Lars Åssen farge var det på Volvo`n? Type LØEN HVIT. B23 tipper jeg. Det var forresten jeg og kompis Skarpsving som kjørte bak han ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k9v Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Originally posted by Italiano power Snakket med en jeg gikk i klasse med på vgs. Han sa han hadde tatt seg en tur på østlandet å truffet på en gal fyr. Han hadde kjørt bake en sort 240. Den kjørte litt ujevnt, så han bestemte seg for å kjøre forbi. I det han kom opp på siden til volvoen, ga den full spiker å nektet å slippe han inn. Han snudde seg å så inn i kupè en på volvoen. Der satt en iskald fyr som hadde malt seg hvit og sort i trynet. Han prøvde å bremse ned å komme seg inn igjen bak volvoen, men da slakket den av også. De nermet seg en sving, så han startet å få litt panikk. Da begynte volvoen å ligge seg over mot han for å presse. Til slutt slapp volvoen han inn.... Hva slags syk person er det som gjør slike ting? Høres ut som en syk spøk... Var ikke bilen hans sprek nok til å dra forbi? :D Siter 04 BMW 320Cd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Mai 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Han kjørte en 86 320i... Bilen gikk som en bøtte med drit, i følge han selv. I hvertfall så likte ikke han spøken, eller hva det var for noe. Kjører mot en sving og volvoen nektet å slippe han inn, verken foran eller bak. På toppen legger han seg mot han for å skremme han enda mer. Malt i trynet og greier. Var en stund siden det skjedde tror jeg... Uker eller mnd... Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Originally posted by mfafa Type LØEN HVIT. B23 tipper jeg. Det var forresten jeg og kompis Skarpsving som kjørte bak han ;) Du å Richard kjørte i samme bil?! Løen hvit 240 ja,....99% sikker på at det er henrik vi snakker om..... Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg