Gå til innhold

Polo Colour Consept

Ranger emnet

RS2

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har en kompis med Gul Polo Color consept. Har ikke hørt om noen unormale feil med den.

Dette er en 96modell, og det er noe småpjatt som def. abs sensor ved hjulene, piper litt i tromlene bak.. (smøring?) Slitte skinnseter. Fargen ser ut til å falme litt..

Ellers er det greie biler, vil jeg tro.

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by volvofasII

Håper det er skrive feil, men jeg har jo heller ikke greie på dissa motorene. ;)

Nei, da fatter`n kjøpte seg ny Polo for en stund siden var det enten 1.4 100hk eller 1.6 75hk han skulle ha. Det ble en Polo Sport 1.6 75 hk med de store fangrene, mørke baklys, hvite blinkers, senket osv osv. Jeg synes den bilen var dritfet! Gikk bra gjorde den også!

Thomas

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RS2

Pokker bilene er kule ass

Selger du RS2`en din, så kan du kjøpe 3 poloer.. et værstingbygge til deg selv. en "normal" til dama, og enda ha penger til overs til en som bikkja kan cruise med..

bare en tanke ;)

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by famir

Nei, da fatter`n kjøpte seg ny Polo for en stund siden var det enten 1.4 100hk eller 1.6 75hk han skulle ha. Det ble en Polo Sport 1.6 75 hk med de store fangrene, mørke baklys, hvite blinkers, senket osv osv. Jeg synes den bilen var dritfet! Gikk bra gjorde den også!

1.4 16V er mer morro enn 1.6...

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider