Gå til innhold

Polo Colour Consept

Ranger emnet

RS2

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror nok det er bilen til broren til nitewlkr det er snakk om her...sort CC som ble solgt for 85k.

Men ellers har jeg en 5-dørs CC som skal selges i veldig nær framtid...for noe sånt som 80k eller.no

97 Polo 1,4 16V

77 Polo 1,1

x-96 Polo Colour Concept

x-85 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å være helt ærlig så har ikke hester så innmari mye å si, eneste kravet jeg har der er at det skal ikke være mindre enn 60hk, 1,4l... Om jeg skal kjøre fort så tar jeg bilen til pappa :D

98k er selvfølgelig alt for mye, det ville ikke jeg betalt heller, så den må nedjusteres litt.

Det eneste problemet jeg har er pappa. Jeg sliter med å overbevise han om den bilen, han vil at jeg skal kjøre 2000mod polo, helst enda nyere. Men så mye cash har jeg ikke. En annen ting er at jeg MÅ ikke ha color consept, men akkurat den der var jævlig kul.

Men det haster jo ikke. fyller ikke 18 før i sept. alikevel.

Polo 6nf, 2000mod. Glam edt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nuvel, ikke for dyr. men den har gått altfor langt.

pappa hadde samla hele slekta i stad for å overbevise med om at

"senka bil er det dummeste du kan kjøpe!"og

"100.000 km er AAAAALTFOR langt på en bil" og

"husk, du var bare 12 år da den bilen ble lagd. Tenk deg hva som har skjedd med den bilen siden du var 12 år a!"

Det han glemmer er at det IKKE er han som skal betale, og han har dessuten senka bilen selv. Den er bare 10mm høyere enn den jeg har lyst til å kjøpe.

Polo 6nf, 2000mod. Glam edt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får fortelle han at hvis du får en bil som er senket, så blir det ikke like lett og "skli ut" i svingene..mindre krenging og bedre balanse på hele bilen.

100.000 km på en bruktbil er ikke det verste..

står forresten en polo her på lillehammer (riktignok dønn orginal)

den har gått 74000 eller noe og selges for ca 74000..

det er 1996 eller 1997 mod..

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by toomuch

Du kan nok trygt kjøpe denne, 100 000 er ingen ting på en sånn bil. Ting å være obs på ved kjøp av polo, er : tenningslås kan ha dårlig kontakt ( rikk litt på tenningsnøkkelen mens du kjører, stopper ikke motoren, så er den i orden), bakre lydpotte pleier å ruste ganske fort. Ellers så er det en grei bil, har hatt 2 colour concept, å det eneste av slitedeler jeg har skiftet er 1 batteri:D

Koffor solgte du egentlig den blå?

Det der med tenningslåsen e jo en sykdom på Golf 3 og. Har hatt 3 stk. inne på jobb med det problemet.

Ove på jobb e faktisk på jakt etter svart CC nå. Så då blir det du me gul, Oddbjørn me rød og Ove me svart.

Skal nok få kånå t å kjøpa ein grønn eller grå 2000 modell ja.:D

Stig Johansson

Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by toomuch

Fekk ikkje solgt cab'en, innen den tidsfristen eg hadde satt, så då røtg poloen:(

OK. Men personlig ville eg heller hatt blå enn gul. Blir sikkert fort lei av fargen. Hadde i alle fall eg blitt.

Stig Johansson

Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402

Lenke til kommentar
Del på andre sider