Gå til innhold

Polo Colour Consept

Ranger emnet

RS2

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Mandel

her var det en fin en..

kanskje ikke helt din farge Anne, men den hadde iaf gått kortere enn 100000.km

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=398079&username=camel

398079-bilde2-116-1659_img.jpg

398079-bilde1-116-1658_img.jpg

Takk for tipset. Men, enten så blir den den blå CC'n eller så blir det 2000mod. vanlig 1,4l polo. MÅ ikke ha CC, som sagt. Jeg bare synes den blå var tøff;)

Pappa vil at hans lille pike skal kjøre rundt i 2000mod. helst ikke eldre. Og det hjelper ikke at jeg sier at jeg ikke gidder å ta meg råd til det.

Dessuten, hovegrunnen til at jeg visstnok ikke kan ha senka bil er fordi veiene her er helt forjævlige.

Men, jeg lærte å kjøre bil med en golf som er senka 80mm, så jeg KAN å kjøre lav bil, mener jeg selv.

Dessuten så kjenner jeg veiene på hadeland såpass godt at jeg vet hvordan ejg må kjøre. Men hører han på det? nei. Pappa har hatt lappen i over 30 år, så ingenting kan måle seg med han.

(litt sint etter en diskusjon)

Polo 6nf, 2000mod. Glam edt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bil er senket 110 mm (skal senkes enda mer :) ). og har ingen problemer med å kjøre bil på småveiene i nordnorge... Det er jo bare å tilpasse seg der det er mulige huller/ dumper eller andre hinder.. men det er vel slik foreldre er. kjøp deg bil å gjør hva du føler for. ikke la "Pappa som hvet alt" bestemme over deg, da kan det fort bli kjedelig :P

Og vi liker lave biler. Det burde ikke være slik at man trenger en traktor for å komme seg frem på de norske veiene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Anne_-

Takk for tipset. Men, enten så blir den den blå CC'n eller så blir det 2000mod. vanlig 1,4l polo. MÅ ikke ha CC, som sagt. Jeg bare synes den blå var tøff;)

Pappa vil at hans lille pike skal kjøre rundt i 2000mod. helst ikke eldre. Og det hjelper ikke at jeg sier at jeg ikke gidder å ta meg råd til det.

Dessuten, hovegrunnen til at jeg visstnok ikke kan ha senka bil er fordi veiene her er helt forjævlige.

Men, jeg lærte å kjøre bil med en golf som er senka 80mm, så jeg KAN å kjøre lav bil, mener jeg selv.

Dessuten så kjenner jeg veiene på hadeland såpass godt at jeg vet hvordan ejg må kjøre. Men hører han på det? nei. Pappa har hatt lappen i over 30 år, så ingenting kan måle seg med han.

(litt sint etter en diskusjon)

se pm anne.. har sendt deg en tøff polo som er til salgs :)

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by superpolo

Min bil er senket 110 mm (skal senkes enda mer :) ). og har ingen problemer med å kjøre bil på småveiene i nordnorge... Det er jo bare å tilpasse seg der det er mulige huller/ dumper eller andre hinder.. men det er vel slik foreldre er. kjøp deg bil å gjør hva du føler for. ikke la "Pappa som hvet alt" bestemme over deg, da kan det fort bli kjedelig :P

Og vi liker lave biler. Det burde ikke være slik at man trenger en traktor for å komme seg frem på de norske veiene.

Vel, på veien opp til meg må man nesten ha traktor. Eksen har klart å ødelegge/miste 3-4 VR6 lepper der på 2 år.. hehe, men den var jo jævlig lav som sagt.

Det er pappa som har kontroll over pengene mine til jeg fyller 18, så jeg har vel egentlig ikke noe valg;)

Vi får se hva det blir til, skal jo litt til å komme seg fra hadeland til fredrikstad sånn uten videre. Dessuten så får jeg jo ikke prøvekjørt bilen, siden jeg ikke har lappen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Kan jo øvelseskjøre? ;)

Selvfølgelig. Men hadde du latt ei ukjent jente uten lappen få lov å øvelseskjøre med bilen din? He he.

Tror dessuten ikke at han er over 25 han som skal selge den heller. Og pappa gidder jo selvfølgelig ikke bli med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig. Men hadde du latt ei ukjent jente uten lappen få lov å øvelseskjøre med bilen din? He he.

Tror dessuten ikke at han er over 25 han som skal selge den heller. Og pappa gidder jo selvfølgelig ikke bli med.

Om hun var søt såh :)

Lov å bryte loven av og til vettu :P

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Om hun var søt såh :)

Lov å bryte loven av og til vettu :P

been there, done that.

Fant forresten ut i dag at man har lov til å kjøre på bane uten lappen og uten ledsager som er over 25 og har hatt lappen sammenhengende i 5 år. Det må bare skje i ordnede forhold og du burde ha en i bilen til å passe på... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

been there, done that.

Fant forresten ut i dag at man har lov til å kjøre på bane uten lappen og uten ledsager som er over 25 og har hatt lappen sammenhengende i 5 år. Det må bare skje i ordnede forhold og du burde ha en i bilen til å passe på... ;)

De krever jo stort sett førerkort før banekjøringa da...

Men du får bli med i sommer og prøve. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vurderer og selge Polo'n min snart, hvis jeg får et passende tilbud.

Det blir selvfølgelig med ny girkasse + en rs-fanger fordi orginalfangeren har noen småriper.

Den har gått 74000km. Er kjørt av familien vår siden 50000, nylig byttet reg. reim, bremseveske, bremseskiver og klosser.

Er en 95mod med 1.6l 8v motor

Den er småstylet med 40mm senking, ny grill, lexus lykter, 16" felger +++

Søk på Polo vs Ferrari F1 tråden så ser du bilder:)

Bilen går for 75000,- pruting er unødvendig for det er ikke noe stress for meg å få solgt bilen fort.

- Golf Gti 99mod

x BMW 318is 96mod

x Polo 6N 95mod

http://www.aalesund-gatebilklubb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

De krever jo stort sett førerkort før banekjøringa da...

Men du får bli med i sommer og prøve. :D

Kjørt på bane før jeg veit du;)

Fikk ikke lov å gi på det bilen var god for av Luis, men... Det ble vel ikke den beste rundetida de har sett på våler;)

Langbråthen sa at man har lov å kjøre uten førerkort og uten ledsager om det var på et lukket område under ordnede forhold. Han sa i hvertfall at jeg kunne kjøre på både rudskogen og våler. Men, det er vel kanskje arrangørene som bestemmer egne regler;)

Btw, god helg bia:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by EvenS

jeg vurderer og selge Polo'n min snart, hvis jeg får et passende tilbud.

Det blir selvfølgelig med ny girkasse + en rs-fanger fordi orginalfangeren har noen småriper.

Den har gått 74000km. Er kjørt av familien vår siden 50000, nylig byttet reg. reim, bremseveske, bremseskiver og klosser.

Er en 95mod med 1.6l 8v motor

Den er småstylet med 40mm senking, ny grill, lexus lykter, 16" felger +++

Søk på Polo vs Ferrari F1 tråden så ser du bilder:)

Bilen går for 75000,- pruting er unødvendig for det er ikke noe stress for meg å få solgt bilen fort.

Jeg gidder ikke spørre pappa en gang. Synes jeg hører han sier : " DU VAR 9 ÅR DA DEN BILEN BLE LAGET! ER DU KLAR OVER HVA SOM KAN HA SKJEDD MED DEN BILEN SIDEN DA!? 95 mod. er ALTFOR gammelt! Hvorfor kan du ikke bare være litt fornuftig og kjøpe deg en NY bil!?"

Tror nok ikke det nytter, nei;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider