Gå til innhold

S14a

Dulle

Anbefalte innlegg

Jeg har delvis forkastet ideen med S13 pga diverse ting.

De er veldig vanlige, og stiger sikkert regelmessig i forsikringsselskapenes 'ikke-faen-lister', og så er de nyere modellene mye kulere.

Men uansett. Noen som kan gi meg et anslag på premie for full kasko og relativt lav kjørelengde på en S14a? Gjerne på en S14 også da..

Og noen andre tips? Synspunkter? Om du bare har noe å si om bilene, så er det bare å spytte ut her. Jeg er åpen for det meste.

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes jo egentlig ikke så ille ut..

Jeg har egentlig ambisjoner om å prøve å kjøre den bare på sommeren da.. Vet ikke helt om det går sånn rent økonomisk sett enda..men med litt lønnsøkning og sånn etterhvetr, så er det lov å håpe.

Jeg ser at Japan Sportbil Import selger "den første i norge under 115 000" nå...er det mulig å få dem ferdig regget billigere enn dette?

Jeg ser for meg kanskje..180-190...det skulle være mulig å få en som er pen i utseende og ikke ihjælkjørt til det..eller?

Hvis det går an er det bare å hugge til for min del, og så bare bryuke penger på bensin resten av sommeren..spare og spare ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dulle

Jeg ser at Japan Sportbil Import selger "den første i norge under 115 000" nå...er det mulig å få dem ferdig regget billigere enn dette?

s14a til under 115 000????!!

Mener å huske de de annonserte en som de lurte på om kanskje var den første s14a til under 200 000 i Norge ja.

En 97 modell med automat, om jeg ikke husker feil!

Du må fort oppi 230-250 000 for en bra s14a.

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm..ja, skrev feil..mente 215 000 ;)

Men uansett...det blir så dyrt ja..uff.

Hmmm..

Faen..da får jeg vel sette meg i tenkeboksen igjen da..jeg har ikke råd til å bruke såppas..

Hmmm..jeg kunne hatt råd til 215-220 for en 99 modell da...*gruble gruble*

Det som er problemet er jo det at nå har jeg titta så mye på den bilen, så uansett hva annet jeg kjøper, så vil det bli et slags kompromiss, og jeg vil ikke bli 100% fornøyd.. :(

Gode idèer tas imot med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider