Shakotan Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Vil bare minne om at det er NM i racing på Våler denne helgen. Masse gromme biler og flott vær. Løpet kan også følges live på http://www.racingnm.no Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 jeg kom jeg så jeg filmet (10min) kommer nok ikke online noe.. var ikkenoe fett egentlig... også jaga de meg og skulle ha penger... ;) også hadde jeg ikke mer tid til å være der også hørte jeg at Fredrik hadde måtte bryte på søndagen mener jeg... så iallefall ingen grønn/gul locost... Da dro jeg desverre igjen... Var nok bedre både på Gardermoen, bilsport drag og Oppdal drag ting lørdagen... Bar også preg av lite folk og litt rolig og avslappet stemining på Våler da.. Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg