-cardudde- Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Orginalen..fin ikke sant? finere blir den..en jeg er ikke helt fornøyd.. Modden: Kommentarer mottas med takk.. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 noe i veien med taket ditt og bakfelgen....litt skjev! fangeren forran går det an å se rett igjennom...må dekke til med noe (airbrush eller noe sånt, går ut ifra fangeren dekker fronten og ikke bare sidene...;) stå på. Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
////AMG power Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Her har jeg pr?vd meg litt. F?rste gang jeg modder GOLF. Siter 2x W210 Mercedes E220 CDI 1x S 210 Mercedes E220 CDI 1x W211 Mercedes E270 CDI 1x E36 BMW 316i 1,8 122hk www.BMWguiden.no www.Mercefreaken.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Originally posted by startdf noe i veien med taket ditt og bakfelgen....litt skjev! fangeren forran går det an å se rett igjennom...må dekke til med noe (airbrush eller noe sånt, går ut ifra fangeren dekker fronten og ikke bare sidene...;) stå på. Nå vet jeg det..tusen hjertelig takk :) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Originally posted by ////AMG power Her har jeg pr?vd meg litt. F?rste gang jeg modder GOLF. [/QUO den var rå :D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
////AMG power Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Takk Bak lyktene ble litt d?rlig. Siter 2x W210 Mercedes E220 CDI 1x S 210 Mercedes E220 CDI 1x W211 Mercedes E270 CDI 1x E36 BMW 316i 1,8 122hk www.BMWguiden.no www.Mercefreaken.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 vet bakluken ikke er helt 100 men det der var vanskelig.... ellers tror jeg den ble ganske bra :D kritikker mottas med takk Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 hvertfall bedre enn min..:D..seriøst fet :) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 hmm.. det er litt rart ut når det ikke er noe som helst farge i lakken på bilen.. ////amgpower... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg