intenzo Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Trenger en potte til min 316i Compact, da den originale er direkte stygg. Noen som kan gi meg link til noen fine potter som passer til denne bilen, helst link med bilder. På forhånd takk! Siter [-] bmw 316i compact e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Compact Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Sett på juksestuss!!!! Har jeg gjort, i påvente av nytt effektanlegg. Kjøpte den på Mekonomen Turbostyle med innsats slik at originalstussen ikke vises - 155kr. HARRY!! - Men funker inntil videre......hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 http://www.motortechnik.no Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Kjøp på Mekonomen, hvis du skal ha et billig og greit et. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
intenzo Skrevet Juni 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Originally posted by Dr_S Kjøp på Mekonomen, hvis du skal ha et billig og greit et. Vi har heldigvis Mekonomen i byen her, så det skal nok gå greit. :-) Siter [-] bmw 316i compact e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg