-cardudde- Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Hvordan får mån clean bakluke? Takker for alle svar...:) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Bruk Clone Tool, og klon fra rett ved siden av.. da går det vanligvis greit.. Når du skal velge hvor du skal klone fra, holder du inne alt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 finner ikke cloon tool men crop tool...:( har adobe 7 Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 tror det er shortkey S.. Den heter Clone Stamp Tool...På venstre side, nr 5 fra toppen.. ser ut som et stempel.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 takker...holder på med en mazda 6(skal få en clean bak luke) og en gammal ford granada..clean stil.. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg