Gå til innhold

Frontfangar til S4 92-modell

Ranger emnet


java

Anbefalte innlegg

Har akkurat kjøpt meg ein Audi S4 92-modell som det er litt småfiks på. Blant anna er frontfangaren ikkje særlig pen. Har difor funne ut at eg må finne meg ein ny evt brukt å sette på. Difor lurer eg på om folket der ute har tips til kor eg kan leite? Vil helst ha ein orginal (gjerne brukt berre den er heil), men noko som liknar orginalen er også aktuelt!

2008 Audi A5 3.0 TDI Quattro - til salgs!

x 2008 Audi A5 1.8 TFSI

x 2004 Audi A3 2.0TDI Ambition DSG

X 2003 Audi A3 2.0TDI Ambition

X 1994 Mazda 626 V6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by java

Har akkurat kjøpt meg ein Audi S4 92-modell som det er litt småfiks på. Blant anna er frontfangaren ikkje særlig pen. Har difor funne ut at eg må finne meg ein ny evt brukt å sette på. Difor lurer eg på om folket der ute har tips til kor eg kan leite? Vil helst ha ein orginal (gjerne brukt berre den er heil), men noko som liknar orginalen er også aktuelt!

 

 

Audi 5 syl.. - prøv en annonse her!

 

 

Du kan prøve å kontakte Norks bildelsenter , de har ofte litt av hvert!

 

 

Hvis jeg ikke tar helt feil har Audi 100, og S4 samme innfestninger! - Dette vet norsk bildelsenter!

Da er det blitt ny bil: Audi cab med 5cyl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RD 350

 

 

Audi 5 syl.. - prøv en annonse her!

 

 

Du kan prøve å kontakte Norks bildelsenter , de har ofte litt av hvert!

 

 

Hvis jeg ikke tar helt feil har Audi 100, og S4 samme innfestninger! - Dette vet norsk bildelsenter!

 

Takker for svar! Har sjekka med nbs, men syntes dei var litt vel dyre! Når det gjeld audi 100 og S4 så trur eg ikkje dei samme fangarane passar p.g.a at S4'en er breiare enn 100'en....

2008 Audi A5 3.0 TDI Quattro - til salgs!

x 2008 Audi A5 1.8 TFSI

x 2004 Audi A3 2.0TDI Ambition DSG

X 2003 Audi A3 2.0TDI Ambition

X 1994 Mazda 626 V6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audi s6 sedan

kan høre med en kompis tror han har 2stk liggende

 

To skt???

 

Jeg trenger en også!!!!

 

Har han disse? er dem strøkne??? hva koster dem?

Mvh

Gjerms

--------------------------------------------

A3 1.8T

--------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår