Oleee Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Originally posted by clintern Den ene gangen var det visst lov(må få gi æren til ZimSlim som gjorde jobben). Men da jeg en gang senere dro dit for å fikse på noe så sa dem at det ikke var lov.. jaja... Aaaah, okey! Heldig med førstegangen da.. Men Statoil på Bjerke er et kjekt sted å ha hvis du skal på bukk da...men syns nå det er litt stive priser, eller hva? Nok off-topic...sorry..:rolleyes: Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Juni 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 I dag har jeg mekka effektpotte og fjerna mellompotta. Nå er det rakt rør fra kat til effektpotta. Dette var enkelt, men måtte kappe av en eksosklemme. Bilen sto på bokker det var det hele. Men kan ikke så meg så imponert over lyden, lyden var fin og greier, men kunne godt bråke litt mere:D Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg