Acoustic Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 Hey, nå som russetiden er ferdig, tenkte jeg at jeg skulle fjerne malingen på russebilen. Har fjernet mye av den, men noen områder er vanskelig å spyle/gnikke vekk. Har brukt en vanlig akrylbasert oljemaling. Mitt spørsmål til dere som forhåpentligvis vet svaret er, hva jeg kan bruke til å løse opp malingen/få den flytende? Har BTW prøvd white spirit, malingsfjerner, parafin og tynner... Takker for alle svar! MVH, -Jan Ove- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acoustic Skrevet Mai 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 Hmm... Ingen som har vært borti å fjerne maling fra lakken på en bil? Det må da vel være noen her som har ett lite ønske om å fortelle meg hvordan dette kan gjøres på en enkel måte, som er skånsom for lakken? -Jan Ove- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Hvis det blir for ille - Lynol ;) Men hvorfor ikke bare male over slik vi gjorde? Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acoustic Skrevet Juni 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Ganske enkelt fordi bilen ikke skal selges som russebil, og er ganske så fin i lakken. :) Lynol ja. Mohaha! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg