zicoz Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 Har hatt problemer med vannlekasje og vurderer nå å bytte ut mattene i bilen, dvs de plastikk mattene som ligger helt nede på dørken under isolasjonen og selve isolasjonen. Er det mulig å få kjøpt nye slike matter lenger? og i såfall hvor? Lurer også på om noen har noen ideer om hvor lekasjen kommer fra, det omerådet som blr vått er golvet framme og litt oppover fram siden og inn mot midt "hevelsen". Jeg har en lekasje i "vann omløpet" og lurer på om det kan komme derfra, hvor ligger isåfall selve lekasjen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 eg fjerna mine plastikk matter og heiv inn asfaltplater og smelta dei fast i bunen. så heiv eg isolasjonsmatte oppa der igjen. alt kjøpte eg hos bilxtra. eg og har lekkasje framme, men eg får vatten inn der med vifte huset. det dekelet som er under viftehuset blir fyllt med vatten når det regner. har brukt ca 2 tuber med sika til å tetta der lufta kommer inn og i tillegg har eg hatt ut dashbordet og tetta div hull der og Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zicoz Skrevet Mai 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 takk for et raskt svar, vil sjekke på bilrekvista om de har noe jeg kan bruke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Har dere sjekka om det er blitt tettet igjen i "renne" hullene på siden av "brønnen" i motorrommet? Sikkert et teit spørsmål men, jeg hadde lekasje inn på gulvet pga. dette. Det som hadde skjedd var at jeg parkerte lenge på en plass under et tre, og dette drysset barnåler og la seg slik at det til slutt tettet disse hullene. Når det hadde regnet nok, fylte "brønnen" seg så full at det kom over toppen på luftinntaket på vifta og rant derfra og inn.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg