Skillz2k Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 vurderer å kjøpe en 1.8 sr turbo men lurer på et par ting bilen jeg såg på var det elektriske dempere. Slik at en kan justere stivhet fra førersetet. Er dette normalt og jeg tror ikke at de virket. Ble liksom ikke noe forskjell når en justerte. Dyrt å fikse eller ofte bare en elektrisk feil? Tannstangen på bilen var ødelagt. Skranglet godt så den må byttes. er dette noe en kan ta fra en hver annen bluebird eller er dette noe som er spes for ar turbo? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 Vet desverre ikke pris på støtdemperene eller det tannstag-greiene dine, men hvis du skal kjøpe bilen, sjekk NØYE for rust, jeg har oppdaget veeeldig mye på min. Utsatte steder er spesiellt støtdempertårnet bak og under baksetene. Det kan også oppstå en del rust under, og hvis det først har satt igang, finner du nok en god del.. Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 dempergreiene er som regel rusta i stykker... er vel også lite vits hvis du hopper fra originale dempere (forbruksvare)? slik jeg har sett på mine to bluebirder, så er alt understell ganske likt (2.0LX mot sr turbo). samme gjelder servo og drivknuter og alt sammen fram... til og med bremsesystemet fremme er det samme, men det er tromler bak på forgasserbilen. stabstag er kanskje eneste forskjellen i tykkelse... tør jeg spørre hvor mye du evt. må gi for den? og ja, SJEKK RUST! er det mer enn noen andre disse gamle japsene har, så er det rust. god prutningsgrunnlag mao. :) Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg