Pudding Skrevet Oktober 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 ohhhh jeg digger lakkeringa på den beemern her... skulle ønske min falma bleke signalrøde polo var slik :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Oktober 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 Nam nam... Den var deilig!! Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Oktober 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 motiv lakk eller refliksjoner ? :D Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 her er en i samme farge.. fargen er en CANDY farge.. elsker den.. nam.. candy rød er feeeeeeeeeeeet farge :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Oktober 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 Beemern hadde lakk fra Adobe ;) Kan se noen steder at fargen er manipulert. Men fin var den! :) Og det er nok refleksjoner, ikke motiv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Oktober 23, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 neish.. er ikke adobe lakk på den beemer.... er bare en digg lakk :) sava bildet fra et beemer forum en gang og jeg tror ikke de snakka bare jug.. alle mente han hadde den beste lakken i gjengen dems :D digg den andre også men jeg synes litt mørkere var litt diggere Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Oktober 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 Originally posted by Pudding neish.. er ikke adobe lakk på den beemer.... er bare en digg lakk :) sava bildet fra et beemer forum en gang og jeg tror ikke de snakka bare jug.. alle mente han hadde den beste lakken i gjengen dems :D digg den andre også men jeg synes litt mørkere var litt diggere Hvis du ser feks rett under frontlykta. så er det et helt rødt punkt, som absolutt ikke skulle vært der. Også er det veldig uklare linjer rundt feks. side blinkeren. Men, men... fet uansett :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Oktober 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 Panseret ser også litt lyst ut i forhold til omgivelsene... Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Oktober 23, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 lys som blinker fra blitzen tilbake på kamera og slikt? kan være 1000 ting.. hehe menmen detta er ikke relevant her da.. poenget er at lakken ser fet ut :cool: Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Oktober 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 Yummi yummy Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Oktober 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 smooooooth.. Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Oktober 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 hvis det er et ''ekte'' bilde av den bmw'n så har jeg et hangardskip i hagen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Oktober 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 Originally posted by Mats`ern her er en i samme farge.. fargen er en CANDY farge.. elsker den.. nam.. candy rød er feeeeeeeeeeeet farge :) den ser jo bare rød ut da... kandy er ikke en farge... kandy er en type klarlakk som blir lagt over lakken....minst 2 lag.... jo flere lag jo dypere farge.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Oktober 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 her har du 2 biler som er lakkert med kandy effekt http://www.highoctane.co.nz/cars.asp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 er candyen dyr? det kan vel ikke bli bra om legger candy over en bil som er f.eks lakkert for 1 år siden?! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg