Gå til innhold

G-Lader (tilstandsraport)

Ranger emnet


Mouh

Anbefalte innlegg

jeg har nå siden jeg kjøpte min Corrado G60 prøvd å komme inn å få skjekket lede-trykket til G-laderen, men jeg får bare ikke se det.

når jeg følger de instruksjonene jeg har sett her på Forumet så får jeg bare opp 3 valg og ingen av de er lade-trykket.....

kan det være noe galt med Digifant'en eller ?

 

hadde vært greit å så skjekket trykket liksom, så jeg vet hvordan det står til med den.

dette er min første Corrado så jeg vet jo ikke helt hvordan den skal være når den er OK eller i god stand, men jeg syns den drar ganske bra og jeg kan ikke si at jeg hører noen u-lyder fra den.

 

det er en US-importert 93 Corrado G60 (vet ikke om det har noe med saken å gjøre).

 

*Mouh*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Start bilen, sett bryter i pos. 2 og hold knappen i enden av spaken inne (hele tiden) mens du stopper bilen og starter den igjen. trykk en gang på knappen etter at bilen har startet, da skal det komme opp, ev kjøp deg en billig ladetrykksmåler. Kjøpte til bruttern på Røn-Rek på Jessheim på lørdag. Tror den kom på 358,- kr. Kjekt å ha på g-lader bil.

 

Du kan jo ev ta deg en tur, så kan jeg se på bilen....

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mouh

ja jeg er helt 100% sikkert på at det ikke er ladetrykket,

de jeg får opp er bare 1. ute-temp 2. forbruk 3. distanse

 

*Mouh*

 

gjør som polo classic sier også er det kun ett trykk på mfa knappen så kommer trykket opp i en skala fra 0-1990 eller 0-255 avhengig av årsmodell på bilen

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har i hvertfal VR6 panser...

 

Og den mangler markeringslys på frontfangeren, som USA utgaven hadde, og den har Blinklys i franskjermene, som Euro utgaven har... og euro lykter.. ser ut som en god blanding av alt mulig dette....

Få gang på CorradoclubNorwegen.

Legg forumet inn som startside!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd med MFA bryter i både pos 1 og 2?

 

Skal uansett kunne veksle mellom de når du har komt inn på ekstra-delen av kjørecomp. vist du kun testa den i garasjen når du rusa bilen kan du jo teste den og med en kjøretur!

 

Polo_C: skreiv hvordan du skulle komme innpå, men du trenger ikke starte bilen før du vrir nøkkelen helt tilbake, det skal vere nok å Holde inne knappen på enden, vri til hakket før den starter, vri tilbake til enden og vri så til den starter. Slepp knappen og klikk en gang, så skal du være der..

Få gang på CorradoclubNorwegen.

Legg forumet inn som startside!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HØYDEHUS :D

 

Små felger og HØY bil..det må du gjøre no med!

 

Hvis du følger anvisningen til Polo_C kan du ikke ta feil. Er likt på alle Correne jeg har vært borti. Og uansett bør dette være likt på din. En kompis av meg her nede har VR6 instrumenter i sin bil, han får opp ladetrykket, men motoren setter turtallsperre mye tidligere, så noe kræsjer i hvertfall..

 

Husk MFA (skyve) bryter i posisjon 2, hold inne ende knappen, vri tenning til siste klikket, vri tilbake igjen, og start bilen, men knappen holdt inne hele tiden. Når bilen nå starter skal det stå no nytt no i displayet.

 

Så trykker du en gang på endeknappen og får opp ladetrykk. JEg hadde på min gamle corre det sånn, at hvis jeg byttet fra MFA 1 til MFA2, så gikk Digifanten ut av kjørekomp. service innstilling. Da måtte samme prosedyre gjøres igjen. På denne nye bilen blir bilen stående i kjørekomp. stilling, uansett om jeg bytter til MFA 1 eller 2.

 

Så den biten er litt forskjellig fra D'fant til D'fant. Men husk pos. 2 på bryteren. Så på bildene at denne stod i pos 1..

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår