kaja_marlene Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 Selger fire nesten nye OZ Superturismo, da jeg har solgt bilen som de satt på.De er 1 mnd gamle, aldri kantkjørt,ingen riper. 7x16", boltsirkel 4x108, ET37. Passer Ford og eldre Audi.(Noen Peugeot tror jeg) Selges kr 6000 (veil 10.000) Siter Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaja_marlene Skrevet Mai 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 Siter Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macHi Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 hvor holder du til hen?? Jeg vil ha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macHi Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 Hva slags Profil er det på dekka? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg