Gå til innhold

hva syns dere om volvoen min

Ranger emnet

bonnleif

Anbefalte innlegg

• Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke for å være stygg, men skal gi deg et tips..

Du tar en stykk Boch Vinkelsliper, monterer helt ny kapp skive, strammer godt til muttern, så kapper du av den stygge alu vingen!!

Aluvinge hører ikke hjemme på en Volvo i det hele tatt. Dem hører hjemme på riskokere, japse biler og annet. Vertfall ikke på en volvo.

Min mening, er at penga du brukte på den vingen, er penger du rett og slett har skylt ned i dass!

HUFF HUFF!!!!!

Men ELLERS bortsett fra vingen, var bilen veldig pen :)

Stå på! cheers

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er kjempebra, bortsett fra vingen.... den eneste vingen du kan ha er den som kom orginalt med 242 evt... men 240 gjør seg bedre uten... Ellers sinnsykt fet bil

Edit: dæven... mye det samme jeg har gjort på bilen min... bare at jeg har ikke hatt ut motor osv... men karroseriarbeid er ganske likt=) nice

\\ xVolvo 240 Gl

\\ xMazda 323 (jordebil:P)

\\ Volvo 850

\\ Renault Kangoo(firmabil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...

Bilen var tøff bortsett fra den vingen som du sikkert har hørt en del ganger få en 850r vinge å lakk den rød og kansje lett sote framvindua å rød streamer over front\bakruta å bak side rutene.. men smak å behag men satser på bilen min blir ganske lik din bortsett fra motor... men rå bil har du bilde av bilen sånn den såg ut før ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...