Mads` Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 Noen som vet hvor jeg kan skaffe denne bakfangern her? Har lett lenge på rieger sine sider men finner den ikke. Siter Audi RS2 x Opel Ascona C C20XE x Opel Ascona C 16SH x Suzuki 413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 Det er ikke sikkert det er en hel fanger ser nesten ut somdet er bare ei leppe(down force) som er limt på orginal fangeren.. samme som du gjør med rs-fronten på 2golfen!!! prøv å kontakt en som driver med styling så finner han garantert det.. eller noe som ligner!!:D Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 Ligner veldig på denne her hos Tuningstore; http://www.tuningstore.no/index.php?act=info&pid=400 Såkalt add-on opplegg, noen som har prøvd dette eller? Blir resultatet noe bra? Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads` Skrevet Mai 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 Den på tuningstore var vertfall nesten identisk, er en slik jeg er ute etter :) Siter Audi RS2 x Opel Ascona C C20XE x Opel Ascona C 16SH x Suzuki 413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 Ser ut som om det er den ja!!!! bare limer den på orginal fangeren som j sa.. resultatet blir bra hvis du er litt nøye med tilpassingen!!!:D Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads` Skrevet Mai 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 Jepp, jeg har ikke golf enda, men skal enten kjøpe før vinter eller etter, så jeg leter etter styling i tilfelle jeg ikke finner en som er ferdig stylet og er en VR6 :D Siter Audi RS2 x Opel Ascona C C20XE x Opel Ascona C 16SH x Suzuki 413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 Er det noen som har gjort dette med bakfangeren eller? Skla man liksom kutte vek den nederste kanten da, og lime på den nye spoileren? Hørs ut som om at det fort kan bli litt jalla det da? Eller? Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 Må ikke skjære vekk noe på den fangeren der tror jeg!?!?!? ser ut som om det er bare å lime på.... hvis du bruker "Sika Fast" så sitter det.. det er helt sinnsykt!! sånn som på en 90fanger på 2golf der må du skjære bort litt av 90fangeren for å lime på rs-fronten, men tror ikke du behøver det med den down force`n der!!:D Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads` Skrevet Mai 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 Ikke vet jeg, men på det bildet jeg la inn så er det vertfall blitt bra :) Siter Audi RS2 x Opel Ascona C C20XE x Opel Ascona C 16SH x Suzuki 413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 sika fast faktisk.. sika flex heter det. Du må kutte litt av den nederste lista for att det skal passe.. Du må ofre litt for stylinga. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JensK Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Har litt sansen for dem down force leppene. Det ser jo ålreit ut, samtidig som at det er et billig alnternativ istedet for å bytte hele fangeren. Finnes det mange typer av disse, har lissom ikke sett så mange som selger det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Genetic Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Dette er noe sånn jeg skal sette på når jeg får feriepenger, bare å lime/skru den på, smekke på noe gitter å vips, helt ny fanger omtrent, mye billigere enn å kjøpe noe til 4-5 lapper, blir pent også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 har en kamerat så gjorde dette på sin Golf VR6... husk og bruk rikelig med sicaflex... resultatet ble bra :cool: Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg