Gå til innhold

Hva er GALT?? A4

Ranger emnet


ArraKiss

Anbefalte innlegg

Etter at bilen min (A4 95 1.8 125Hk) gikk dårligere enn kompisen min sin Vectra 1.6 med automat og bruker over 1.2 på mila dro jeg ned på VAG å fikk dem til å lese ut feil. De konstaterte at lambdasonden var defekt å måtte byttes.

 

Noen som har erfaring med hva symptomene er, stemmer det som VAG sier? Den drar så UFATTELIG dårlig og bruker så UFATTELIG mye bensin!! Rykker å napper når jeg PRØVER å dra på og enkelte ganger går den ok.. men...på langt nær som dn skal

 

 

Så.. problem nr. 2 Når jeg står stille viser temp måler inne i bilen 90 men når jeg begynner p kjøre, daler den sakte men sikkert helt ned i bunn.... HVA er galt her???

 

Svar mottas med STOR takk :D

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Så.. problem nr. 2 Når jeg står stille viser temp måler inne i bilen 90 men når jeg begynner p kjøre, daler den sakte men sikkert helt ned i bunn.... HVA er galt her???

 

Svar mottas med STOR takk :D [/b]

 

Vist du kjører og temperaturen ligger på 60 -70 grader, og når du stopper så stiger den sakte, så er det nok termostaten din som er defekt. Garanterer det ikke, men slik symptomene er, så skal det være den som er feilen.

Wankel så klart!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Ja, men det er litt kjipt å måtte bytte både lambda OG luftmassemåleren... Lambda er som kjent en dyr del... må opp i 1700,- hos torshov, VAG skal ha 1800,- Biltema har ikke den typen jeg skal ha... så, ja..... Ingen måte å finne ut dette på UTEN å være mekaniker?? Er så frustrerende å kjøre når bilen går som et øk.... Ingen delebil å oppdrive heller :(

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår