Gå til innhold

cosworth

Gjest Anders

Anbefalte innlegg

sapphy: sjefs lyd i bilen din. kjørte gjennom drive true så kom du i ein sinsyke fart fra hinna så slapp du gassen. orgasmisk lyd i bilen din nå. fikk kick " må bare ha cosworth fortest mulig" hvordan går den?? hva tid begynner tirsdag kjøringen igjen???:dude: :cheersmat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sapphy: vet du om det blir noe av det der med cosworth klubb stavanger?? du må legge ut noen bilder av din bil og stefan og gamlå sin bil!! får min bil igjen på tirsdag for då er den ferdig lakkert. gleder meg til å få kjøre den. så er eg snart 18 då får eg penger så da håper eg stefan har de 17" felgene enda?? de som han hadde på cosworthen før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja eg tenkte eg skulle det men om to uker så har i allefall penger så då kan eg i allefall kjøpe dem!!!! gleder meg. så er det bare å få solgt den jævla lettasen så har eg det fint men ting tar jo slik tid. for då er bilen nedbetalt så er det bare å få spart til cosworth og rallybil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yo, lada/farmor poster kommer an på hvor mange poster du har skrevet på forumet. Min skifta til farmorposter når eg bikka 30 poster.

Nå har eg fått skikkelig gang på sierraen. Fikk den ikkje til å lada mer enn 0,9 BAR uten AMAL-ventil. Nå har eg kobla inn AMAL-ventilen igjen og den lader 1,5 bar og går som et skudd!

Bare sei fra når du har spart opp 125000,- så kan du kjøpe min! hehe.

So many assholes ...so few bullits.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja eg tror det var bmwen så gjorde susen for den errødlig og med pakkis farga på panserert(bil en farge og panser en annen farge)+ me var på farten. 2wd: ka farge bil du kjører??:dude:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! sapphy: når jeg logger inn på cosworth.no og trykker på logoen for å komme in på forumet der så blir jeg logget ut. jævlig drid for jeg får jo ikke skrevet noe. vet du hvordan jeg kan få fikset dette??? eller er det bare de cosworth.no folkene som er jævligt treige. blir litt irritert på slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider