Gå til innhold

Noen som vet om disse er bra???

Ranger emnet

MUNKORAMA

Anbefalte innlegg

Har det ja. riktignok 40/40 men er samma demperne. Ble en del stivere ja. Har bare subba en gang foran på min.. kjørte om kapp med motorsykkel ned svingete vei.. og to stk på 80 kg på høyre side. Subba på forhjulet da. Men har ikke subba mens jeg har kjørt alene. Er FK hvis du lurte på merket..

[ ] 1995 VW Golf GL

[ ] 1985 VW Golf CL (delebil)

[ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by cREATURe

Har bare subba en gang foran på min.. kjørte om kapp med motorsykkel ned svingete vei.. og to stk på 80 kg på høyre side. Subba på forhjulet da.

Jeg veier ikke 80 kg da selv om jeg har sitti på ræva et år nå ;) Settet virka helt supert det spør du meg.

Hilsen Trond

- BMW 528i 85 -Langtids prosjekt

- BMW 525i

- BMW 745i

X BMW e30 med S50B30 -Morro bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Trond.S

Jeg veier ikke 80 kg da selv om jeg har sitti på ræva et år nå ;) Settet virka helt supert det spør du meg.

Hilsen Trond

hehe.. såra nå eller? Er jo høy som ei telefonstolpe så jeg bare tippa jeg! ;) Men er eneste gangen det har subba. Og da var det jo skarpe svinger i høy fart. Så.. Tatt den automat-gir-verksted-svingen i 80 nå :) gikk fint. ikke no subb! Og den er skærp!

[ ] 1995 VW Golf GL

[ ] 1985 VW Golf CL (delebil)

[ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Lurte også å kjøpe fra autospar..hva er mest anbefalt å kjøpe.. 60/40 eller 40/40 ? Bilen sitter litt på ræva nå..med orginal senking...så har veldig lyst til å prøve med 60/40 sett.

[-] 87mod BMW 735i E32

[x] 91mod BMW 325i E36 (solgt)

[x] 92mod VW Golf GT (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å gå for sportsdempere og fjærer som synker 60/40 etterhvert jeg også.

Alle som har senka sin golf 40/40 ville helst senka 60/40. Det er noe å tenke over hvis det er første gang du skal senke golfen din. Gjelder alle golfer, ihvertfall tilogmed 3.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider