Mirus Skrevet Juni 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Originally posted by sirsnare mekonomen kan da skaffe dem??Kunne da det til meg, ikke orginale da,men klin like..Jeg stakk ned på nærmeste mekonomen butikk da, og fikk han til å kikke i alt som var av kataloger.. Jeg sendte mail til de med en grundig forklaring at det er SRi lykter jeg vil ha, ikke med gule blinklys. Fikk bare "desverre, det er ikke i vårt sortemang" som svar. :( Kanskje jeg skal ta en tur til nærmeste butikk og vise trynet mitt! Kanskje de leter litt bedre da! lol Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juni 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Tråden fortsetter her: http://www.bilforumet.no/topic/35012-prosjekt-p10/?do=findComment&comment=373106 :) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg