***shaddiw*** Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Her er det en Update av min tidligere is300, det er gjort nesten alt av det som ble requesta! :) Her er den som den var: Å slik er den nå: Tilbake meldinger er velkomne! *Admins, slett min forige post av lexus is300 da :)* |SaNdMaN| Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
////AMG power Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 F?rste var kulere,men kunne ha blitt enda bedre med nettingen som du brukte p? andre. Likte ikke dekalen. Siter 2x W210 Mercedes E220 CDI 1x S 210 Mercedes E220 CDI 1x W211 Mercedes E270 CDI 1x E36 BMW 316i 1,8 122hk www.BMWguiden.no www.Mercefreaken.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Juni 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Nei er ikke fornøyd med decalen nei, så jeg skall fjerne den da! Det vil komme flere updates snart! :) Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Juni 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Her er den uten Decal, det er vel en final trur jeg! Killa: Håper den faller i smak da! :) Få noen flere tilbake meldinger da!!!! Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 nå ble den virkelig bra, den dekalen du hadde før, passet ikke bilen (etter min mening) , men jeg synes ikke du skulle ha hele sida helt ren.....noen dekaler skader ikke, særlig ikke når du har carbonpanser. Men de behøver jo ikke gå over hele bilen. men det er jo smak og behag....bilen er uansett helt konge. Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Juni 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Ja den er litt "tamm" på sia ja, skall legge til noen decaler eller noe i den "duren" men jeg skall begynne med et megane prosjekt så jeg får se om jeg får tid til å legge til noen decaler da! CaPs_On Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg