Gå til innhold

Noen som har brukt Caprizone Tuning i det siste?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Har bestilt ei frontleppe fra Caprizone Tuning.. Så kom jeg etterpå til å tenke på at jeg hadde lest masse negativt om de for ei stund sia.. Er det noen som har bestilt noe fra de i det siste?

Er de kjappe og levere osv?

Noen andre butikker som er å anbefale?

'07 Mercedes C Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra kvalitet på det du får levert, men opplevd ekstrem ventetid. Du har det vel sikkert om en måneds tid.

En kompiss ar hatt veldig masse tull der.. først så passet ikke stylinga til bilen, noe dem sa.. så va d umulig å få pengene tilbake. Så han måtte kjøpe noe annet og han fyren skylder han fortsatt 1200kr.. noe han sliter med å få tilbake.

Toyota MR2 Turbo 1991 (Solgt)

Audi A4 1,8T 1997 (Orginal) (Solgt)

BMW 320i 1988 (Orginal) (Solgt)

BMW 323i 1986 (Delebil) (Vraket)

BMW 325i 1986 (Turbo Prosjekt)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde noen problem med varer som var forhåndsbetalt som jeg aldri mottok. Ventet over 6 mnd på pengene. Fikk aldri tak i ham på telefon, ringte minst 50ganger(både mobil og fast telefon..

Fikk til slutt pengene da jeg kom med noen (..tomme..) trusler om å møte han dagen etter.

Fikk samtidig en mail hvor han sa jeg kom til å bli anmeldt for truslene, dersom han kom over historien min på div nettsteder.

Kommer nok aldri til å handle derfra igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt at hvis jeg vil ha noe fra CZT så er det bare for meg å ta turen nedom, butikken ligger ikke langt fra der jeg bor (ligge i Sandnes). Har vert noen/"endel" som har klaget på de.

Jeg har aldri erfart noe sånt, men husk! Aldri betal noe på forskudd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CZT.no tar aldri telfeonen mer.. antagligvis fordi det kommer så mange trusler og klager.. hehe.. Telefonen ringer i ett sett der nede, men det bryr ikke dem noe. Kameraten min fikk tak i ham ved å ringe til faren til han som driver stedet.. det var sånn han fikk igjen noe av pengene... ganske sykt at man må kontakte foreldrene til han som driver stedet.. men som sagt.. det sier noe om stedet.. kommer aldri til å handle der... Di burde seriøst skjerpe seg litt...

Toyota MR2 Turbo 1991 (Solgt)

Audi A4 1,8T 1997 (Orginal) (Solgt)

BMW 320i 1988 (Orginal) (Solgt)

BMW 323i 1986 (Delebil) (Vraket)

BMW 325i 1986 (Turbo Prosjekt)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde akkurat noe lignende jeg også. Bestile først noen vare, og de kom. Men så passet de ikke bilen, og jeg avtalte å sende de tilbake igjen. Men så uteble tilbakebetalingen av pengene. Han påsto gang på gang at han hadde overført pengene, og skyldte på banken osv. Først da jeg truet med at jeg hadde kontaktet forbrukerrådert osv kom pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider