Gjest BilDilla Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Jeg fant noe dritt på biltema som gjør det veldig enkelt å senke bilen, istedet for å skifte fjærer. Er det noen som har erfaring med denne typen? Er det et bra alternativ prisen tatt i betraktning (så klart :D)? Blir jo under 150 kr for et sett til hele bilen da :) http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=17247 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyTott Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Er ikke det bare sånn verktøy man bruker når man skal skifte fjerer da?? Mulig jeg tar feil, men mener å huske å ha sett det. Siter --------------------------------------- 1994 Mazda Mx-3 1,8 V6 x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P) x Aprilia RS 50 --------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest BilDilla Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Originally posted by TommyTott Er ikke det bare sånn verktøy man bruker når man skal skifte fjerer da?? Mulig jeg tar feil, men mener å huske å ha sett det. Der står jo at det er "Høyne- og senkesett", og ut fra bildet ser det ut som om de klemmen presser sammen fjørene.. men jeg vet ikke :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2 Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Disse er beregnet for å brukes som senkesett. Har prøvd de en gang for lenge siden:) Det største problemet med de er at de tar mye mer plass enn en skulle tro. De vil subbe borti demper og innerskjermer. Huff ikke prøv, dette er håpløse greier:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest BilDilla Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Originally posted by golfing Det største problemet med de er at de tar mye mer plasse enn en skulle tro. De vil subbe borti demper og innerskjermer. Gjelder det alle biler? At de tar borti dempere er vel ganske likt på alle biler, dersom de først gjør d på en. Men at de tar borti innerskjermer? Har saab 9000... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2 Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Originally posted by BilDilla Gjelder det alle biler? At de tar borti dempere er vel ganske likt på alle biler, dersom de først gjør d på en. Men at de tar borti innerskjermer? Har saab 9000... Kommer an på så mye dette. Godt mulig det går på Saaben, men mitt råd er: Hold deg unna:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest BilDilla Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Hadde bare vært spennende å prøve.. er ikke det store tapet om det ikke virker.. men hvor får jeg kjøpt senkefjærer til 9000? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 hehe....jeg hadde sånn på den gamle Bmw'n min....det fungerer egentlig greit, men ikke ved hard kjøring ;) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest BilDilla Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Originally posted by Ottesen hehe....jeg hadde sånn på den gamle Bmw'n min....det fungerer egentlig greit, men ikke ved hard kjøring ;) Hvor mye kan du senke den me de a? Hvor holdbare er de? Jeg ser for meg at de spretter av me den minste hump :D Er jo en god del krefter de må holde.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato69 Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 De bare faller av med en gang, ikke sats på de om du planlegger å kjøre med bilen ;) Siter 81 Bmw M535 Turbo 87 Bmw 518 xxxxxxxxxx Skrota \ Solgt xxxxxxxxx 94 Ford mondeo Sedan 2.0L 16v Rs 65 Dodge Coronet 318 82 Honda Civic 1.3 91 Ford taurus 86 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Jeg håper for Guds skyld at du kødder med tanke på å prøve disse?? Bedre å ta en og en halv runde av hver fjær med en vinkelsliper. Tryggere også skulle jeg mene.. Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest BilDilla Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Originally posted by ClusterOne Jeg håper for Guds skyld at du kødder med tanke på å prøve disse?? Bedre å ta en og en halv runde av hver fjær med en vinkelsliper. Tryggere også skulle jeg mene.. Jeg ser ikke for meg at de funker særleg bra, bare lurte på om hvilken erfaringer folk har med de.. Men det ser ikke bra ut :) Tenkte at vist det funket så var det jo et billig og enkelt alternativ til senking :D Edit: Men er det noen som vet hvor jeg får kjøpt senkefjærer til Saab 9000?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Vi saabgutta må holde sammen så prøv disse: Speedparts Norge - Disse gutta får butikk i oslo snart :D Kollevold - Burde vel egentlig ha... Nordic - Svenske but who gives a shit Sasab - Mhm STCN - Her finner du sikkert svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest BilDilla Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Takker for linkene :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 angående senking: Er det jamex eller apex som er jalla? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg