jettamaster Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Originally posted by BilDilla Jeg ser ikke for meg at de funker særleg bra, bare lurte på om hvilken erfaringer folk har med de.. Men det ser ikke bra ut :) Tenkte at vist det funket så var det jo et billig og enkelt alternativ til senking :D Edit: Men er det noen som vet hvor jeg får kjøpt senkefjærer til Saab 9000?? har du sjekket hos eiker motorshop? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Originally posted by ElCamino angående senking: Er det jamex eller apex som er jalla? Jamex ville jeg sagt... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest BilDilla Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Originally posted by jettamaster har du sjekket hos eiker motorshop? Nei.. har de internett side? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 http://www.eikermotorshop.no/ Så ut som dem hadde no der. Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 kjenner en som kjører med sånne, tror de kommer til å hoppe av en dag så bilen plutselig spretter til værs.. han har de på noen senkefjærer då, for å få den litt lavere.. men det hadde vel vært bedre å kappet fjærene då, må jo slite noe jævli på fjærene? en kmpis som jobber på et verksted mente at fjærene knekker (eller noe) om noen mnd.. Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg