balrog Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Hei Er det noen som har et bilde av en mk2 med disse påmontert? Vuderer å få tak i disse. Synspunkter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
balrog Skrevet Juni 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Ingen? Neivel, da blir vel jeg den første da. :cool: Skal prøve å få postet bilder da de sitter på plass... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Har slike lykter - men ikke bildet av det. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goliath Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Samme her :) merk at lyktene ikke er "sota", men er i klar optikk, med sort kors, noe som gjør at de ser litt mørker ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
balrog Skrevet Juni 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Nei, "sota" var vel feil uttrykk. Uansett, synes de så bra ut, så jeg bestillte de. Ble forresten ganske ivrig på angeleyes da jeg så hvordan de så ut yummy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
balrog Skrevet Juni 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Hei Da er lyktene på plass. Ble ganske bra synes jeg. Jeg kunne gjort mye mer med bilen, men en plass må ting stoppe.. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Fin bil det her ! :) Bra at du har det rent å pent inni, det gir pluss i margen:) Ble fett med nye lykter, jeg har nettop bestilt nye frontlykter jeg også, "Chrome Klarglass" hette dem, så da er vell du rette mannen til å spørre om det var mye stress å skifte lykter?. Måtte du av med grillen?. Har hørt at man ikke kommer til den ene justeringsskruen når man har grilllist på grillen og virker som at det stemmer bra.. Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
balrog Skrevet Juni 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Hei Nei, var ikke noe stress å skifte lykter. Du må ta av grillen (sitter i clips rundt), og da sitter lyktene i 4 skruer på hver side (bare ta av pærekontakta først), så er det bare å montere inn de nye.. :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg