Helios Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Kjære Rush.. nå begynner argumenta dine å bli meeeget dårlige her.. så jeg foreslår at du bare lar være å skrive noe mer.. noen ganger er Taushet gull vet du.. som f eks når man ikke klarer å si noe fornuftig.. fyllekjøring kan aldri forsvares uansett.. ikke på vilkår.. OM det da ikke er fordi det sto om en eller annens liv.. om fatter hadde mista lappen pga av fyllekjøring hadde jeg ment det samma.. han hadde ikke fortjent å få igjen lappen. oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Juni 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 RusH: Hvis du faktisk klarer å finne noen fornuftige moment som kan forsvare fyllekjøring så si ifra. Inntil da er det ingen her som støtter deg og ditt syn. Har selv vært sjåfør for en som lovte dyrt og hellig at han ikke skulle ut å kjøre etter at jeg leverte han hjem, men to minutter etterpå ble jeg forbikjørt av han i 80-90 i et boligfelt. Helt utrolig at det gikk bra, han ville bare kjøre litt. :rolleyes: ....siden du dro igang "en du er glad i"-argumentet.. Hvis faren min hadde mistet lappen pga. fyllekjøring hadde jeg selvfølgelig syntes synd på han med tanke på at man blir avhengige av andre for å komme seg steder. Alikevel....jeg vil ikke ha fyllekjørere på samme veier som jeg ferdes på..! :mad: Klarer man ikke gå rett klarer man hvertfall ikke kjøre bil rett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Originally posted by RusH Jeg sa ikke at du var nerd hvis du ikke fyllekjører. Klarer du ikke å tolke norsk eller? Jeg sa at du tenker som en nerd når du sier at man bør miste lappen resten av livet hvis man fyllekjører. Tror du hadde sett litt annerledes på saken hvis du var skikkelig drita en dag og slang inn i bilen og kjørte de 10 min hjem, fordi du hadde en skikkelig heit dame på gli som ville hjem til deg å ha sex, men så blir du busta og kan aldri få lappen for bil. Da tenker du, å shit, det var kanskje ikke så lurt allikevel at man mister lappen for livsstid pga fyllekjøring. Og ikke kom med det 'det ville jeg aldri gjort' pisset, mye rart som kan skje i fylla. Men du er vel en av de som drikker 1 øl på vors og sitter alene i stolen og savner playstationen. Tror det er du som er taper her kammerat, skaff deg et liv a' Mye rart kan skje ja, og det er derfor de med litt omløp i huet lar bilen stå hjemme. Du driter deg bare ut. Ja, man fortjener å miste lappen, som sagt, om noen som absolutt ville hjem å pule hadde måkt ned hele familien din så de lå der som oppspiste kjøttkaker på fortauet, hadde du bare sagt "shit happens" og latt han gå da? Du må jo kunne tilgi og la han legge feilen bak seg, ikkesant? Du vet ingenting om meg... du kommer bare med tomt pisspreik, så du driter deg ut. Ta et hint, hele forumet er i mot deg, så det er kanskje på tide å holde kjeft om hvor taper man er hvis man ikke fyllekjører, og at man absolutt ikke har noe liv og savner playstation hvis man ikke fyllekjører. Idiot... '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Synes RusH kommer med ganske tynne og svake argumenter her. Å kjøre i fylla er ikke bare noe som skjer, det er faktisk en besvisst handling. Man blir ikke dratt inn i en bil, bilen starter ikke av seg selv osv. Det det er snakk om er lav moralsk standard. Alle burde vite at man IKKE setter seg bak rattet når man har drukket! Det en ens egen idioti som blir bevist gjennom slik oppførsel. Har selv noen kamerater som har kjørt i fylla og krasja. Og de gutta har ikke så mye oppe i topplokket. Han ene vraka 3 biler + sin egen, for så å gjemme seg i en trappeoppgang. I trappeoppgangen sovnet han... Han våknet av at en politihund hadde godt tak rundt armen hans. Han fikk sin straff, men har ennå ikke lært... En annen kjørte ut i over 130km/h. Bilen hoppa over 20meter før den landet ute på en åker. Han var så full at det eneste han husker var at han våknet på sykehuset dagen etter. Bilen var forøvrig stjålet. Begge mistet såklart førerkortene sine og satt i fengsel. Enda har disse gutta fått tilbake førerkortene sine! Sykt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grøfterally Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Originally posted by Golden å miste førerkortet for alltid betyr at du kan ta lappen igjen etter 5 år, spurte en politikar om det, så det så;) og hvis det er feil, så heng ut han, ikke meg;) Det du sier her er en sannhet med tildels sterke modifikasjoner. Det betyr at man må søke kongen for å få tilbake førerretten, dette kan tidligst skje etter fem år dersom man har mistet førerretten for "alltid". Dersom man har drevet kriminell virksomhet av en del arter i perioden man har vært uten førerretten skal det også legges til grunn i vurderingen om hvorvidt man skal kunne få tilbake førerretten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Da tror jeg vi ble enige om at fyllekjøring er galt. ;) Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg