Gå til innhold

Er du stygg? :D

Ranger emnet

Flasher

Anbefalte innlegg

Hvilken bil gjør seg best, for de som vil være "pen-i-bil" ? hehe.. har tenkt endel på dette, da nabodama ikke akuratt er en fryd for øyet, og kjører en gammel mazda. Naturlig senket.. hehe.. I allefall ikke pen-i-bil. :rolleyes:

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LupoB0Y

Dust, jeg er kjekk jeg.. :cool:

jaja, nå får vi ikke få høye tanker her da.. hehe.. kanskje du er litt pen-i-bil, ikke vet jeg :D

fortell litt om noen virkelig fæle folk som kjører bil der dere bor.. Utslitte dempere på venstre side og slikt, det vil vi høre masse om. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Flasher

fortell litt om noen virkelig fæle folk som kjører bil der dere bor.. Utslitte dempere på venstre side og slikt, det vil vi høre masse om. hehe

Hadde vært kult hvis folk kunne slenge ut noen bilder også.. ;)

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var (eller kanskje er, ikke vet jeg...) en som hadde en oransje, svett ascona ell kadett ell hva det var (beats me) som kjørte rundt med naturlig senke-sett i passasjer-sete hjemme.. håw, det så ikke mye pent ut! dere skal være glad for at jeg ikke har bilde av det

hadde tatt for mye plass på serveren :cool:

nei fyameg, det var digert senke-sett! puke

'90 Toyota MR2 Turbo

'82 BMW 525iA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by dalan

det var (eller kanskje er, ikke vet jeg...) en som hadde en oransje, svett ascona ell kadett ell hva det var (beats me) som kjørte rundt med naturlig senke-sett i passasjer-sete hjemme.. håw, det så ikke mye pent ut! dere skal være glad for at jeg ikke har bilde av det

hadde tatt for mye plass på serveren :cool:

nei fyameg, det var digert senke-sett! puke

Ja, det er mye rart på 4 hjul som skraper rundt i bygda, det skal jeg love deg.. Low FAT'n slow.. Selv så vet jeg om en som er enda værre.. det er en gammel mann, sikkert i 70 åra, som kjører rundt i en grønn volvo 142, med svarte prikker.. ser ut som han har kosta over rustflekkene eller.no, uansett så ser det ikke ut. han flår om vinteren, og er helt vill, bilen henger ikke sammen snart. er vel ikke eu godkjent på 100 år skulle man tro. den forrige bilen han hadde, var det ett digert rust-hull i døra på, så han ble våt da det regna. men det fiksa han på den enkle måten, att han sveisa på ei diger plate på utsida.. faktisk ei 10mm plate.. tenk dere den da.. Ekkel type

Lenke til kommentar
Del på andre sider