Flasher Skrevet Oktober 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2002 Hvilken bil gjør seg best, for de som vil være "pen-i-bil" ? hehe.. har tenkt endel på dette, da nabodama ikke akuratt er en fryd for øyet, og kjører en gammel mazda. Naturlig senket.. hehe.. I allefall ikke pen-i-bil. :rolleyes: Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2002 Jeg syns han Romeo-karen fra High Octane er fet. Vet ikke helt om det er den lyseblå Skylinen hans eller den hvite helsetrøya som gjør det.. jerkoff Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2002 jeg synes lupoboy er stygg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2002 Originally posted by Mats`ern jeg synes lupoboy er stygg :D Dust, jeg er kjekk jeg.. :cool: Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Oktober 24, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2002 Originally posted by LupoB0Y Dust, jeg er kjekk jeg.. :cool: jaja, nå får vi ikke få høye tanker her da.. hehe.. kanskje du er litt pen-i-bil, ikke vet jeg :D fortell litt om noen virkelig fæle folk som kjører bil der dere bor.. Utslitte dempere på venstre side og slikt, det vil vi høre masse om. hehe Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2002 Originally posted by Flasher fortell litt om noen virkelig fæle folk som kjører bil der dere bor.. Utslitte dempere på venstre side og slikt, det vil vi høre masse om. hehe Hadde vært kult hvis folk kunne slenge ut noen bilder også.. ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Oktober 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2002 det var (eller kanskje er, ikke vet jeg...) en som hadde en oransje, svett ascona ell kadett ell hva det var (beats me) som kjørte rundt med naturlig senke-sett i passasjer-sete hjemme.. håw, det så ikke mye pent ut! dere skal være glad for at jeg ikke har bilde av det hadde tatt for mye plass på serveren :cool: nei fyameg, det var digert senke-sett! puke Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Oktober 24, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2002 Originally posted by dalan det var (eller kanskje er, ikke vet jeg...) en som hadde en oransje, svett ascona ell kadett ell hva det var (beats me) som kjørte rundt med naturlig senke-sett i passasjer-sete hjemme.. håw, det så ikke mye pent ut! dere skal være glad for at jeg ikke har bilde av det hadde tatt for mye plass på serveren :cool: nei fyameg, det var digert senke-sett! puke Ja, det er mye rart på 4 hjul som skraper rundt i bygda, det skal jeg love deg.. Low FAT'n slow.. Selv så vet jeg om en som er enda værre.. det er en gammel mann, sikkert i 70 åra, som kjører rundt i en grønn volvo 142, med svarte prikker.. ser ut som han har kosta over rustflekkene eller.no, uansett så ser det ikke ut. han flår om vinteren, og er helt vill, bilen henger ikke sammen snart. er vel ikke eu godkjent på 100 år skulle man tro. den forrige bilen han hadde, var det ett digert rust-hull i døra på, så han ble våt da det regna. men det fiksa han på den enkle måten, att han sveisa på ei diger plate på utsida.. faktisk ei 10mm plate.. tenk dere den da.. Ekkel type Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Oktober 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2002 hehe, for å svinge over på no positivt, naboen ser jo ikke dum ut i MR2'n sin da ;) Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Oktober 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2002 eler dattra til nabon min, hun tar seg ut! Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Oktober 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2002 alle er jo litt "pen" i en stygg bil som lupo ! :D Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2002 Nettopp.. tenk hvordan det ville sett ut med en som Lillegud i en rød ferrari.. hadde skurret litt.. ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Oktober 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2002 yeah baby :D Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Oktober 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2002 Originally posted by LupoB0Y Nettopp.. tenk hvordan det ville sett ut med en som Lillegud i en rød ferrari.. hadde skurret litt.. ;) lol lol lol lol lol lol lol lol lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordbongo Skrevet Oktober 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2002 det er jeg lol lol lol lol lol Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg