AnDtHo Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Har en 85 320i E30, han jeg fikk den av sa at den var justert for 95 blyfri??? Blir forvirra av det dere skriver her, hva skal jeg egentlig fylle? Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Ringte BMW, skulle ikke gå under 98 blyfri på sekser motora til BMW.. Skulle høre etter tenningsbank, letteste måten å finne ut om du fyller feil.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Screamer Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Hvis den er justert for 95 betyr det at tenningen er stilt på. Det går an å få skrudd denne tilbake slik at bilen kan gå på 95. Hvis dette var gjort på din skulle det være problemfritt å fylle 95, men du vil nok ha litt dårligere ytelser enn ellers. Siter Ruhe in der Reihe; BMW Reihensechszylinder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosw Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Gjelder det samme på en 92 mod 325 og at jeg ikke skal fylle under 98 blyfri? Siter 2007 E klasse Obsidiansort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
intenzo Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Originally posted by bjirn Min 90 320 skal ha 96 bleifrei ;) 96? :P Siter [-] bmw 316i compact e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Glemte jeg å spørre om, på nyere biler pleier det å være vanlig med 95 blyfri.. Men ring BMW på økernveien Oslo, der får du riktig svar: 23377220 (Nr til sentralbord, spørr etter verksted eller kundebehandling) - Ang tenning, hvis bil er justert til 95 hva vil skje hvis jeg fyller 98? Den vil vel gå bedre på 98, men tenning må vel justeres til det antar jeg.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReWrite Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Vel, hva i F*** skal r4 ha da? det er jo egentlig bare en mindre versjon av R6 så de skal vel også ha 98okt? Siter Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede! x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar! x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt! x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt! x BMW 318i 86mod - Solgt! x Jetta mk2 84mod - Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2004 Originally posted by intenzo 96? :P Tysklandsimportert, de har visst andre oktaner der nede :P Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Screamer Skrevet Juni 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2004 Originally posted by AnDtHo Glemte jeg å spørre om, på nyere biler pleier det å være vanlig med 95 blyfri.. Men ring BMW på økernveien Oslo, der får du riktig svar: 23377220 (Nr til sentralbord, spørr etter verksted eller kundebehandling) - Ang tenning, hvis bil er justert til 95 hva vil skje hvis jeg fyller 98? Den vil vel gå bedre på 98, men tenning må vel justeres til det antar jeg.. Da kan den gå på 98 uten probl. Aldri noe problem med "for mye" oktan! Hva 4'er motorene skal ha vet jeg rett og slett ikke, men jeg trodde ikke de satte like høye krav til bensinen. Siter Ruhe in der Reihe; BMW Reihensechszylinder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeifPer Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 jeg har en 323i 85 mod e30, forrgie eier hadde på 95 og olje i tanken, kjørte i fylla, måtte ha bensin. skal jeg fylle 98? når bilen går på tomgang og jeg gir litt gass så kommer det en dyp lyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 :eek: Har visst fyllt på 95 blyfri jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg