Gå til innhold

Amcar Superweekend Lillehammer 4.-6. juni

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by Perss

Amcar Superweekend arrangeres på Hunderfossen nord for Lillehammer til helga - noen som har tenkt seg dit?

http://www.acclillehammer.no/index.html?superweekend2004.html&acclmain

Bare jeg får justert pinjongvinkel og bakaksel i morra er det en stk. '96 Impala SS på vei opp lördag morgen :)

hmm...

Jeg ser du har en slik '96 Impala SS. Jeg synest de ser drit tøffe ut. Et skikkelig dråg.

Brodern lurte på kjøpe seg en slik en gang, men han vart litt skuffet over interiøret.

Hvordan er kjøreegenskapene på den, driftsikkerhet, er det en god bil?

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

1978 Opel Ascona B prosjekt

Speed kills, drive japanese and live forever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

T/A 455: håper du har flaks:D da (eller få lånt en gasser?)

Elkie: Joda, kjöreegenskapene er vel OK fra fabrikk spesiellt med tanke på at dette veier ganske nöyaktig 2 tonn.....svaier litt i dumper og sånn.

Med bytte av div deler som krengningshemmere, stötdempere og kontrollarmer bak er det en del som blir overrasket over hva dette beistet klarer.

Driftssikkerhet? ingen problemer så lenge man holder seg innenfor visse grenser mhp trimming o.l. Automaten er normalt det som takker for seg först (da snakker vi rundt 400hk eller mer....).

Som standard og med riktig vedlikehold holder det ihop LENGE. Samme drivverk har jo vært brukt i tusenvis av politi og taxi på andre siden av dammen og de får som oftest ett par hundre tusen miles på klokka för de byttes ut.

'96 Chevy Impala SS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk kjøpt meg ny gasser (edelbrock 800cfm). Men hovedproblemet var ikke forgasseren, men at toppakningen hadde røket mellom fir sylindre. Ganske utenkelig at noe slikt kan skje. Håper at den nye holder viss ikke må jeg vell gå til innkjøp av noen form for race pakning.

1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power

1974 Pontiac Catalina Safari Wagon

1975 Pontiac Trans AM prosjekt

1977 Pontiac Catalina Safari Wagon

Lenke til kommentar
Del på andre sider