warwick Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Hva er det med folk og orddelingsfeil a? Blir reint sliten av å lese igjennom trådene her! Det heter da vitterlig ikke "turbo motor", men turbomotor!! Blir gal!! :mad: Måtte bare få det ut... For tiden billøs.. x -78 Porsche 924 NA "Been that, done there" (eller no..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Unskyld meg, men poster du mye på http://www.hardware.no ? Proff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warwick Skrevet Juni 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Hehe. Nei. Er ikke sånn en datagutt ;) For tiden billøs.. x -78 Porsche 924 NA "Been that, done there" (eller no..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Hva mener du med ord delings feil?? Neida.. men.. skjønner ikke hva som er problemet jeg.... :rolleyes: - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Originally posted by warwick Hehe. Nei. Er ikke sånn en datagutt ;) Ok, egentlig bra det.. Spurte om hjelp der en gang jeg, min kjære CD-Brenner hadde tatt kvelden.. (glemte bindestrek jeg) og dermed slo orddelingsmafiaen til med full styrke.. 59 innlegg, og ingen var noe klokere (tvert imot) Proff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warwick Skrevet Juni 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Originally posted by momo Hva mener du med ord delings feil?? Neida.. men.. skjønner ikke hva som er problemet jeg.... :rolleyes: Bare fryktelig irriterende! En kan jo selvfølgelig ikke kreve feilfri norsk, det skriver selvfølgelig ikke jeg heller. Men konsekvent orddelingsfeil er slitsomt å lese. Har blitt en folkesykdom; alt for mange gjør det! La oss stå sammen mot denne ondskap! :cool: For tiden billøs.. x -78 Porsche 924 NA "Been that, done there" (eller no..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warwick Skrevet Juni 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Originally posted by Chevy Ok, egentlig bra det.. Spurte om hjelp der en gang jeg, min kjære CD-Brenner hadde tatt kvelden.. (glemte bindestrek jeg) og dermed slo orddelingsmafiaen til med full styrke.. 59 innlegg, og ingen var noe klokere (tvert imot) Gikk fort dette.. Noen er litt sære på det. En skrivefeil er en skrivefeil. Lett på et forum der en skriver fort og gæli, men som sagt er det konsekvent orddelingsfeil som er unødvendig.. For tiden billøs.. x -78 Porsche 924 NA "Been that, done there" (eller no..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Originally posted by warwick Bare fryktelig irriterende! En kan jo selvfølgelig ikke kreve feilfri norsk, det skriver selvfølgelig ikke jeg heller. Men konsekvent orddelingsfeil er slitsomt å lese. Har blitt en folkesykdom; alt for mange gjør det! La oss stå sammen mot denne ondskap! :cool: Du skal aldri begynne en setning med "men"... se her : ikke jeg heller. Men konsekvent orddelingsfeil er slitsomt å lese. eller.noe!? :cool: -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warwick Skrevet Juni 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Som sagt går det litt fort på et forum, og ingen skriver perfekt norsk. Dette var ikke ment som en tråd der folk skulle notorisk lete etter mine skrivefeil. Igjen: konsekvent feilskriving er irriterende. Og/å-feil er like grusomt å lese.. For tiden billøs.. x -78 Porsche 924 NA "Been that, done there" (eller no..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 som sagt er det konsekvent orddelingsfeil som er unødvendig Joda, tror nok det kommer an på hva en er vant til... Gjennom en typisk arbeidsdag hører jeg dårlig: Norsk, Dansk, Svensk, Finsk?? og Engelsk.. Jeg klager kun hvis jeg ikke skjønner hva som blir sagt.. Proff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Huff så mye rart folk legger seg opp i... men ja, det er mye skriveleif blant ungdommen i norge. Tror det er mye påvirka av både vesten og østen, spesielt er vel de i urbane strøk og de som blander UFATTELIG mye drit (dialekt) inn i skriftspråket sitt. Enten skriver du bokmål eller så driter du i nynorsk. Takk. ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warwick Skrevet Juni 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Er ofte meningen blir litt forvridd. Et eksempel jeg kom over i farta: Lefser for folk med proteseskrekk, garantert laget av folk med ekte hender.. Litt gøy er det :rolleyes: For tiden billøs.. x -78 Porsche 924 NA "Been that, done there" (eller no..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Originally posted by warwick Som sagt går det litt fort på et forum, og ingen skriver perfekt norsk. Dette var ikke ment som en tråd der folk skulle notorisk lete etter mine skrivefeil. Igjen: konsekvent feilskriving er irriterende. Og/å-feil er like grusomt å lese.. hehe.. bare tullet jeg... skriver gjerne dialekt selv ;) og skrivefeil er forsåvidt greit så lenge det ikke er sms språk... puke -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 ORD BOK PÅ INTER NETT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Rimelige leie biler.... osv. Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg