Wheelman Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Originally posted by Mirus Rimelige leie biler.... osv. *Humre* grinchy -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 be kla ger hvis det blir feil iblandt..;) om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_original Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Eller: Ananas ringer (Ja, hallo?) stekt okse lever osv. irriterer meg veldig!angry Tipper også det er en del her som har sett "Typisk Norsk" på NRK her..... -Volvo 244 GL 1980 "Genialt strøken", sitat Volvo-Lars, her på forumet -Bruksbil/prosjekt: 1993 240GL Prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1835955&posted=1#post1835955 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warwick Skrevet Juni 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Godt å høre det ikke bare er meg da.. For tiden billøs.. x -78 Porsche 924 NA "Been that, done there" (eller no..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Originally posted by Volvo_original Eller: Ananas ringer (Ja, hallo?) stekt okse lever osv. irriterer meg veldig!angry - Års avgift - Senke sett - Bom penger - Spyle væske - Støt dempere - Bass kasse - Laser kontroll - Bil belte - Bak sete - Råne berte - Tåke lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Mye rart man skal henge seg opp i ja...:rolleyes: Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettergutt Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Originally posted by warwick Godt å høre det ikke bare er meg da.. Nei det er ikke bare deg. Fryktelig irriterende noen ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Originally posted by pettergutt Nei det er ikke bare deg. Fryktelig irriterende noen ganger Originally posted by pettergutt Nei det er ikke bare deg. Fryktelig irriterende noen ganger en annen ting er folk som dobbelposter og ikke gidder å slette dobbelposten sin :rolleyes: :D ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Må si meg enig i at orddelingsfeil er irriterende....blir gal av at det er så voldsomt mye dårlig norsk...og orddelingen er en av de som går igjen mest, i hele samfunnet for såvidt Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Blir frustrert jeg òg.... Skal det være så vanskelig å klare orddeling? Dumme, dumme mennesker. -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Merkelig ting å henge seg opp i, noen har da lite å gjøre på. Verre med folk som skriver på innbarket ut i gokk dialekt som er umulig for andre å forstå *hintgouhint*:D :D Hadde jeg tatt av med innbarka dialekt fra ei bygd innafor Ålesund tror jeg dere hadde skjønt poenget;) - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Det rareste av alt er at folk jevnt over virker veldig sure på norske forum i forhold til de engelskspråklige jeg er innom. Får hvertfall inntrykket av at det er mye mer hyggelig stemning andre steder. Her har folk jammen korte lunter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 En ting som også kan være irriterende er overdreven bruk av utropstegn og spørsmålstegn. Trenger ikke mer enn en av hver, helst ingen utropstegn, med mindre det er noe meget banebrytende. • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Originally posted by Gou Du skal aldri begynne en setning med "men"... Nå må jeg nesten arrestere deg. Det er ikke "ulovlig" å starte en setning med 'men', men det passer seg ikke i alle tilfeller, derfor er det ikke anbefalt som norsklærern min sa en gang. - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Enig med alt i denne tråden! Det er ufattelig slitsomt å lese innlegg som inneholder overdreven bruk av alle skrivefeilene i boka. Spesielt saken med flere utropstegn og spørsmålstegn på rad irriterer meg. Selv jeg, en småharry Tromsøgutt med aner fra Malangseidet, Balsfjorden/Storsteinnes og Nordreisa klarer å ordlegge meg på en fornuftig og lettfattelig måte. Eneste er at jeg liker å skrive litt lengre setninger fordi jeg blir så opphengt i det jeg skriver at jeg glemmer å sette punktum med den følgen at det blir slitsomt å lese det jeg skriver / skjønne hvor jeg vil hen. :) Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg