Skjefstad Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Likte så godt Acuraen som blei forslått på tråden om forslag til konkurranse 9 at eg bare tok for meg bilen eg. Har holdt det ganske diskret. Prøvd meg på airbrushing for første gang på sideskjørtet. Ellers er det litt cleaning. Tydligere hovedlykter. Større frontfanger med IC. Felger, senking pluss litt småting. Kom gjerne med tilbakemeldinger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 ble jo skikkelig bra den da. Bra sideskjørt til å være første gangen du brusher....... Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 likte fangeren forran, cleane biler er flott!! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Den var skikkelig bra. Kul front Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 dritkul! Prøv hvordan den blir md nye felger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skjefstad Skrevet Juni 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Originally posted by X-ecutioner dritkul! Prøv hvordan den blir md nye felger.. Det er nye felger, men det betyr vel at eg har fått fargene på felgene til å stemme ganske bra det da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Drit bra:D Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg