Gjest 426hemi Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Du må være litt mer åpen for at folk har et annet syn på ting enn deg, Ragnar. Jeg har full forståelse for at mange (de fleste) synes at Jettan er stygg som bare f... pga fargen og designet, men jeg liker det jævli godt og det er nettopp derfor jeg har bilen. Det jeg ikke kan forstå er at at folk omtaler noe som andre bryr seg om og liker å holde på med som om det skulle vært dritt. Jeg vet godt at vi to har veldig forskjellig syn på bil og det er helt greit, men dersom du ikke liker bilen så er det bedre om du holder kjeft. Men hvis du på død og liv må slenge litt dritt så skriv gjerne en PM til meg så skal jeg sende et ufint svar tilbake så fort jeg kan. Trenger ikke mer tull i denne tråden nå. Uffda, visste ikke at du tok deg selv og ditt så høytidelig. Trodde du var en kar det gikk an å spøke med litt, men jeg tok vel sannelig feil. En annen sak er vel at når du publiserer en kjempeartikkel om jettan din, og bare forventer å få rosende og positive komentarer, så er du kanskje litt naiv?? Jeg synes det er morsomt at du driver med gammel VW, du vet jo også at jeg liker det, men ikke vær spill så snurt og vanskelig a :) Du som alle andre tåler litt spøkelig "dritt". Jeg får vel gjøre som du vil, rose prosjektet opp i skyene:) Blir gøy å se den til sommeren:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Uffda, visste ikke at du tok deg selv og ditt så høytidelig.Trodde du var en kar det gikk an å spøke med litt, men jeg tok vel sannelig feil. En annen sak er vel at når du publiserer en kjempeartikkel om jettan din, og bare forventer å få rosende og positive komentarer, så er du kanskje litt naiv?? Jeg synes det er morsomt at du driver med gammel VW, du vet jo også at jeg liker det, men ikke vær spill så snurt og vanskelig a :) Du som alle andre tåler litt spøkelig "dritt". Jeg får vel gjøre som du vil, rose prosjektet opp i skyene:) Blir gøy å se den til sommeren:) det er ingen vits å kommentere gang på gang at du synes bilen er stygg. å si sin mening er greit men å søple til andres tråder med usakelig OT og bare bull-shit kan man holde seg forruten! Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 426Hemi kan gå å ta seg et stev.. eller et eller anna.. makan til tulling.. som trur han er morsom når han "kødder".. vi kaller slikt forsøpling.. sjelv om man ikke tar seg selv høytidelig betyr ikke det at man vil ha masse dritt i en ellers fin og interesant tråd.. oppfordrer den godeste "spøkefuglen" til å slette sine innlegg jeg.. så kan heller vi som er interesert lese denna tråden.! sorry for off topic Lars.. men jeg blir så innie HEGJKOWH()/=R#() provosert av slike morroklumper.. bilen din begynner å bli meget fet foresten.. :) ps. jeg sletter dette innlegget om ikke altfor lang tid.. så det ikke ligger å søpler til. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Uffda, visste ikke at du tok deg selv og ditt så høytidelig.Trodde du var en kar det gikk an å spøke med litt, men jeg tok vel sannelig feil. En annen sak er vel at når du publiserer en kjempeartikkel om jettan din, og bare forventer å få rosende og positive komentarer, så er du kanskje litt naiv?? Jeg synes det er morsomt at du driver med gammel VW, du vet jo også at jeg liker det, men ikke vær spill så snurt og vanskelig a :) Du som alle andre tåler litt spøkelig "dritt". Jeg får vel gjøre som du vil, rose prosjektet opp i skyene:) Blir gøy å se den til sommeren:) Jeg forventer ikke bare positive kommentarer, men slikt som "jetta er søppel på 4 hjul" klarer jeg meg greit uten. Hvis du kan droppe det og heller begrense deg slik som du sa i en tidligere post: "Har du vurdert 3 toms eksosannlegg og KN filter også el, bare forå få en fin blanding av originalt og custom?" så blir alt så mye bedre. Slike ting er det bare fint at du kommer med. Setter pris på forslag til hva jeg kan gjøre med bilen. Uansett, nok om dette. Hvis du har noe mer du vil si så send en PM eller noe Ragnar. Vi to kan diskutere i det uendelige uten å bli enige om noe som helst så da er det bedre vi tar det et annet sted enn i denne tråden ;) Igjen tilbake til topic... Dekka er nå på plass. Mangler nå bare å få tilbake felgen fra retting og så blir det hjul... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svaggen Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 blir fett å se bilen din med de 8*15 felgene! Rått prosjekt Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lysfjord Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Hei Dingle! Nå skal du vite det at jeg har fulgt med i eninga her og har ventet å ventet på at de dekka dine skulle komme. Endelig er de her, og nå må jeg vente til den ene felgen er tilbake fra retting :rolleyes: Jeg GLEDER meg som en unge til å se denne bilen med de felgene. Vilket hærlig kjøretøy du blir å kjøre. Ingen tvil om det. Good Luck! MVH Thor! Siter 1994 VW Golf 1,8 GL & 1998 VW Polo 1,4 6N X 5 x Audi X 4 x VW X 2 x Ford VACN Member Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Et lite bilde av bilen uten breddere og stripene på siden. Har forresten også bytta bremsene foran, men mangler fortsatt felgen min :( Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Kunne bare ikke dy meg når det gjaldt de forrige innleggene... Nå kommer noen konstruktive forslag: Hvite baklys, og blinklys, og hvitmalte støtfangere og grill, eventuelt male grill og fangere i brunfargen på bilen. Når det gjelder spoiler så er det vel umulig å finne en som kler jetta en???:idea: Eller ?? damndamn Jeg holder fortsatt fast ved KN filter og 3 toms eksos. Hvite instrumenter? Samma gjelder vel styling, er det mulig å style en jetta ein? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Kan da vel ikke style en jetta 1!!!! Den skal være lav,clean og ha "originalt" utseende!! Basta! Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Kunne bare ikke dy meg når det gjaldt de forrige innleggene...Nå kommer noen konstruktive forslag: Hvite baklys, og blinklys, og hvitmalte støtfangere og grill, eventuelt male grill og fangere i brunfargen på bilen. Når det gjelder spoiler så er det vel umulig å finne en som kler jetta en???:idea: Eller ?? damndamn Jeg holder fortsatt fast ved KN filter og 3 toms eksos. Hvite instrumenter? Samma gjelder vel styling, er det mulig å style en jetta ein? Er ikke så lett å style en jetta 1 nei. Hvertfall ikke så den blir pen. Men hvite blinklys har jeg planer om. De på siden er ikke noe problem å få tak i men det er ikke noe vits i å bytte de før jeg får tak i hvite blinklys foran. Hvite baklys passer ikke helt til min smak. Tror heller ikke det er så lett å få tak i. Litt større eksos blir det, Ragner. Leter etter det, men det virker ikke som om det er så godt utvalg i effektanlegg til jetta 1 (rart det der ;)). Hvis noen vet om noen steder som selger dette til jetta 1 så si ifra. Dersom det ikke finnes så skal de vel alltids gå an å få et eksosanlegg til golf til å passe. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Nå kommer noen konstruktive forslag:Hvite baklys, og blinklys, og hvitmalte støtfangere og grill, eventuelt male grill og fangere i brunfargen på bilen. male?! er jo ingen russebil! hvis du mener lakke så kan jeg være med på tanken, men da burdte det midterste sorte feltet på fangeren være sort hvite lys ville ikke jeg hatt på denne bilen :) ihvertfall ikke baklyker som er hvite! Ta heller å lakk de org. med klarlakk så blir dem blankere :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet April 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Klarte rett og slett ikke vente lenger... Den ene felgen min er fortsatt på retting, men nå er det hvertfall dekk på 8"-erne. Tror det må valses litt for at dette ikke skal subbe for mye, men det viktigste er at de ser enda bedre ut enn forventet :) Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 realt tøft :D hehe Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 ahhh..damn! jerkoff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lysfjord Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Skikkelig tøft må jeg si! Gleder meg til finishen! Thor! Siter 1994 VW Golf 1,8 GL & 1998 VW Polo 1,4 6N X 5 x Audi X 4 x VW X 2 x Ford VACN Member Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg