cRxXx Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Apsis: tipper du må lete litt i japan hvis du skal ha noe litt spessielt.. se på gammel skyline (les: slutten av 70tallet) f.eks.. de er drit rå.. gammel celica er og drit rå.. dinglevims: takk for hjlepen.. ja, bilen er i sjeldent bra stand.. jeg har jobbet på vw\audi verksted i over 2år, så jeg vet hva standaren ligger på.. jeg kjøpte min av den enkle grunn at det var mye mindre rust på den enn alt annet jeg var og så på (og et var MANGE gammle vw).. når det gjeller det tekniske er den helt støken.. Siter Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!! Karl Kristian Nyborg Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med := Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Juli 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 dinglevims: takk for hjlepen.. ja, bilen er i sjeldent bra stand.. jeg har jobbet på vw\audi verksted i over 2år, så jeg vet hva standaren ligger på.. jeg kjøpte min av den enkle grunn at det var mye mindre rust på den enn alt annet jeg var og så på (og et var MANGE gammle vw).. når det gjeller det tekniske er den helt støken.. Jeg kan jo avsløre at jeg snart har planer om å selge bruksjettaen min ettersom at jakten på ny bruks/vinterbil såvidt er igang. Den er rustfri og har rulla 67 000 km. Har gewinde og er pen i lakken, bra interiør og et ryddig motorrom. Er EU-OK i Mars og årsavgiften betalt. Prisen blir vel nærmere 20 000, men regner ikke med at noen gidder å gi det for den. Så da blir det til at jeg tar av skiltene og setter den bort. Regner med at den hadde gått fort for 8-10 000 kr, men jeg har mer brukt for bilen enn 10k så da beholder jeg den ettersom at jeg neppe kommer over en slik igjen. Bilen din har jo rulla en del km, men dersom den er uten/med lite rust er den verdt litt penger. Er jo egentlig det som teller når man ser på einser. Det tekniske er ganske greit å holde på med selv for en som meg som ikke akkurat er mekaniker. Så lenge den er eu-ok er den jo egentlig verdt nærmere 10 000 fordi den er i god stand og lovlig å kjøre med. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 20k er det med bbs rs eller? Antar ikke det ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Juli 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 20k er det med bbs rs eller? Antar ikke det ;) Det er selvsagt uten. Kan sikkert selge med, men da må du nok legge på 10-15k for at jeg skal gidde det. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sexybam Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Sorry for OT, men prisant. på BBS RS i dine dimensjoner ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Juli 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Sorry for OT, men prisant. på BBS RS i dine dimensjoner ? 7x15 ET25-settet er allerede lovet bort. Settet med 2 stk 7x15 ET16 og 2 stk 8x15 ET18 har jeg egentlig tenkt til å bruke selv, men alt er til salgs for rett pris. Men for at jeg i det hele tatt skal vurdere det så må det komme et bud på minst 10-12k. (Er med nesten ny Dunlop SP9000 195/45-15) Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
markus Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 heisann.. har en audi 80ls 1977mod.. passer noen av felgene dine på den tro?? mye skal du isåfall ha for at de selges?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Juli 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 heisann.. har en audi 80ls 1977mod.. passer noen av felgene dine på den tro?? mye skal du isåfall ha for at de selges?? Hallo... Jeg har egentlig tenkt til å bruke RS-ene, så jeg gidder ikke selge de for mindre enn 10 000 kr. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 halla dingle. fikk skaffet meg en einser jeg også :D over fornøyd med bilen. det er gullet til far. he he. bilen står for tiden lagret i garsjen/låven, ikke mye kommer til å bli gjort i og med at jeg må pusse opp golfen ferdig først. :thumb link med pix for de som er intr http://www.vwaudi-club.no/forum/showthread.php?t=31177 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet August 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 halla dingle. fikk skaffet meg en einser jeg også :D over fornøyd med bilen. det er gullet til far. he he. bilen står for tiden lagret i garsjen/låven, ikke mye kommer til å bli gjort i og med at jeg må pusse opp golfen ferdig først. :thumb link med pix for de som er intr http://www.vwaudi-club.no/forum/showthread.php?t=31177 Grattis! Har sett den (til og med posta i tråden) Gleder meg til å se hva som skjer med den :) Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Oktober 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Har skjedd lite med Jettaen i det siste pga andre biler, mye jobbing og lite tid. Men nå er det på tide å få ut fingern. Er igang med å skru den stakkars bilen fra hverandre. Så får vi se hvor lang tid det tar før jeg får satt den sammen igjen. Har nå planene sånn mer eller mindre klare og kan avsløre at bilen blir utseendemessig helt orginal bortsett fra senk og BBS-RS. Håper å ha bilen ferdig til våren, men det kommer an på arbeidslyst og lommebok. Våren 2007 er vel mer realistisk. Men jeg skal komme med oppdateringer med jevne mellomrom så dere kan se hvor tregt det går :) Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 De aller værste, for ett gromsted :D Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 No har eg bladd og lest meg igjennom alle sidene dine, og er megtig imponert over bilens tilstand og dine valg.. Synst old school er goe ting, meget fin bil og kledde felgene meget godt.. NYDELEG!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Må bare si at jeg er mektig imponert over jettaen din! Fikk lyst til å kjøpe en selv, men har nok med mitt eget prosjekt. Så du snakket om motorbytte tidligere. Er vel ikke interessert i en 2E motor med 115hk? Havner på dyngen om den ikke blir solgt så den går for slikk og ingenting hvis noen vil ha den. Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Må bare si at jeg er mektig imponert over jettaen din! Fikk lyst til å kjøpe en selv, men har nok med mitt eget prosjekt. Så du snakket om motorbytte tidligere. Er vel ikke interessert i en 2E motor med 115hk? Havner på dyngen om den ikke blir solgt så den går for slikk og ingenting hvis noen vil ha den. pris på motor+kasse? er det vaierkasse? Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg