Gjest 426hemi Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Klarte rett og slett ikke vente lenger... Den ene felgen min er fortsatt på retting, men nå er det hvertfall dekk på 8"-erne. Tror det må valses litt for at dette ikke skal subbe for mye, men det viktigste er at de ser enda bedre ut enn forventet :) Så fett ut det der ja. Vurdert å kjøre uten bakfanger? Ser bra ut uten bakfanger på bildene. Hva er dimensjonene på dekkene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet April 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Så fett ut det der ja.Vurdert å kjøre uten bakfanger? Ser bra ut uten bakfanger på bildene. Hva er dimensjonene på dekkene? Fangern kommer nok på igjen. Blir bare rør uten. Dekka er 195/45-15. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jetta carat Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Bilen ble bare rå med di felgene, jeg og må prøve og få tak i slike til min jetta. Jeg vet hvor du får tak i hvite blinklys og baklys. Her er bilder : Pris $19.99 fo et par Pris $89.99 for et par Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 De hvite baklysene var ekle... syns du skal beholde de originale. Hvite blinkers derimot er nok ikke så dumt. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Nydelig å se felgene på bilen, dinglevims :) De hvite baklyktene der var helt gyselige forresten. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Nydelig å se felgene på bilen, dinglevims :)De hvite baklyktene der var helt gyselige forresten. Men om du Folia-Tec'erer dem røde på nedre halvdel blir de derimot thumpsup Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Men om du Folia-Tec'erer dem røde på nedre halvdel blir de derimot thumpsup Copy that! BMW stuk er alltid kult på lamper ;) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 KJØR UTEN FANGERE!! :) Også kaster du på ei chrome list istedet for den sorte som går oppe på bilen.. Så veldig bra ut med hjula!! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 ja, kjør uten, Lars. blir mye penere :) Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Kjør med fanger og med originale lykter bak. Oldschool... Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sexybam Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Kjør med fanger og med originale lykter bak. Oldschool... Word! 1 2 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet April 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Kan si med en gang at bakfangern kommer på igjen. Det er ikke noe å diskutere ;) Når det gjelder baklykter så er jeg litt mer åpen for å prøve noe nytt. Hvite og røde baklykter kunne nok vært noe. Får komme tilbake til det senere. Kan forresten også fortelle at jeg idag har vært å henta et sett til med BBS-RS. Dette settet er 7x15" ET 25. Kjekt med noen ekstra senterdeksler og litt slikt :D Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Du kunne ikke bli *host* overtalt til å selge de?:D Hvor finner du felgene da? Ebay.de kanskje? Du er vel en kløpper i tysk:D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Kan forresten også fortelle at jeg idag har vært å henta et sett til med BBS-RS. Dette settet er 7x15" ET 25. Kjekt med noen ekstra senterdeksler og litt slikt :D Plukk av senterdekslene og selg felgene til meg?? :D :D :D Hvis det er mulig å få tak i løse senterdeksler da :rolleyes: Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet April 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Kan godt hende at disse blir til salgs etterhvert. Kjøpte de egentlig på impuls ettersom at de var jævlig billige og fordi de var med bolter (noe som jeg trengte) Og senterdeksler er ikke noe problem. Har 4 stk til det settet jeg hadde fra før også, men et par av de er ikke så pene. Sitter forresten og tenker litt på disse baklyktene. Dersom man får plukket ut det gule i de grusomme hvite lyktene og lakket den nederste delen rød kunne det faktisk blitt veldig bra. Noen som vet om det lar seg gjøre? Regner ikke med at noen her har gjort det på Jetta 1-lykter, men kanskje noen som har samme type lykter til Golf? Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg