Gå til innhold

Jetta-einsern min!

Ranger emnet

Dinglevims

Anbefalte innlegg

Kan si med en gang at bakfangern kommer på igjen. Det er ikke noe å diskutere ;)

Ja da så. På bildet så det bra ut uten. sett andre biler uten bakfangere - det kan se bra ut.

Syns originalfangeren til jetta en ikke er noe å rope hurra for, men hvis du på død og liv skal ha den der så vær så god. uhhmmwhat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 288
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja da så. På bildet så det bra ut uten. sett andre biler uten bakfangere - det kan se bra ut.

Syns originalfangeren til jetta en ikke er noe å rope hurra for, men hvis du på død og liv skal ha den der så vær så god. uhhmmwhat?

Problemet er at uten fangeren får jeg to store hull i bakplata og to sorte knotter på sidene. Og dette ser virkelig ikke bra ut. Et eller annet sted på pc-en har jeg bilde av en Golf 1 uten bakfanger og hvor disse hullene er sveiset igjen, men jeg synes ikke det ser bra ut. Er liksom noe som mangler...

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter forresten og tenker litt på disse baklyktene. Dersom man får plukket ut det gule i de grusomme hvite lyktene og lakket den nederste delen rød kunne det faktisk blitt veldig bra. Noen som vet om det lar seg gjøre? Regner ikke med at noen her har gjort det på Jetta 1-lykter, men kanskje noen som har samme type lykter til Golf?

Har gjort dette på mine baklys (Einser) og det lar seg gjøre vha. Dremel og MYE tålmodighet.

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom at felgservice ikke klarer å få sveise til å sitte skikkelig på felgen min, så må jeg nøye meg med 7x15 ET 25 foran frem til jeg finner noen som vet hva de driver med. Flott å vente i over en mnd for å så få beskjed om at det ikke går :rolleyes:

Fikk dekk på felga idag. Begynner å nærme seg nå :)

HPIM1941web.jpg

HPIM1932web.jpg

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle hyggelige kommentarer. De gir arbeidslyst :)

Har hatt prøveskilter på bilen idag og har virkelig storkost meg! Bilen går akkurat som den skal og det er jævli morro å se folk snu seg når jeg humper forbi :D

Hadde også en liten fotosession med Jettan og en kamerat sin Kadett C. Fikk tatt noen veldig fine bilder. Har ikke orket å se igjennom alle enda, men har plukka ut et av Jettan som dere kan kose dere med på søndagskvelden ;)

HPIM2042web.jpg

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider