Gå til innhold

Jetta-einsern min!

Ranger emnet

Dinglevims

Anbefalte innlegg

• Svar 288
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ettersom at felgservice ikke klarer å få sveise til å sitte skikkelig på felgen min, så må jeg nøye meg med 7x15 ET 25 foran frem til jeg finner noen som vet hva de driver med. Flott å vente i over en mnd for å så få beskjed om at det ikke går :rolleyes:

Fikk dekk på felga idag. Begynner å nærme seg nå :)

HPIM1941web.jpg

HPIM1932web.jpg

Herlig, Dinglevims! Feteste Jettaen jeg har sett... Stå på!

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å så sykt bra bil :D love it !

Hvor mye har du brukt totalt på bilen ? Fargen er og genial... tidsriktig som bare fy :D

Forresten..de dekka du har til salgs i kjøp og salg... jeg trenger dem sombrero

Takk! Hvor mye jeg har brukt på bilen vet jeg ikke helt, men jeg tror jeg skal legge sammen en dag selv om det sikkert er ubehagelig mye.

Når det gjelder dekka så send meg et bud på PM så blir vi enige :)

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter med en tåre i øyet her... At den kan finnes så gromme biler! Trodde ikke det var mulig!!!

Den fargen er den ene av de to grommeste fargene som finnes! Vær stolt!

Men disse klare lyktene er glemme sak! De kommer aldri til å passe fargen!!! Heller ikke front blinkerne(kanskje litt men allikevel)

Mangler bare en liten krom stuss bak, 300 graders kam og webere så er bilen ultimat og tidløs!

Grom bil mann! Huff å huff... :)

Biler:

-Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter med en tåre i øyet her... At den kan finnes så gromme biler! Trodde ikke det var mulig!!!

Den fargen er den ene av de to grommeste fargene som finnes! Vær stolt!

Men disse klare lyktene er glemme sak! De kommer aldri til å passe fargen!!! Heller ikke front blinkerne(kanskje litt men allikevel)

Mangler bare en liten krom stuss bak, 300 graders kam og webere så er bilen ultimat og tidløs!

Grom bil mann! Huff å huff... :)

Etter å ha sett på noen bilder av beige jettaeinsere med hvite blinklys så har jeg bestemt meg for at de gule blir. Og da beholder jeg også orginale baklyktene (ser bare dumt ut med røde/hvite baklys og gule blinkers foran)

Skal få gjort noe med eksosen snart. Håper å få ordna det før neste helg så jeg kan cruise rundt med ny stuss på 17. mai ;) Når det gjelder motor så blir det ikke noe trimming av motoren som sitter der, men det er planer om motorbytte til vintern dersom det dukker opp et sted å stå og skru.

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å? Hvilken motor da? Turbo og innsprut hører ikke hjemme i Old School bare sånn at det er sagt! Er man skikkelig patriotisk så holder man seg borte fra 16v og!

Det blir absolutt ikke turbo ihvertfall. Regner med at det blir en GTi 8v med litt snacks. Kanskje gassere dersom lommebok og biltilsyn er med på det.

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider