remster Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Tja... Bør ikke bli så lenge til. Må eu-godkjenne Audin så fort som mulig og så er det Jettan sin tur. nei, er ikke lenge til BR så da må skiltene være i orden :D skal bli deilig å cruise nedover sammen. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Ettersom at felgservice ikke klarer å få sveise til å sitte skikkelig på felgen min, så må jeg nøye meg med 7x15 ET 25 foran frem til jeg finner noen som vet hva de driver med. Flott å vente i over en mnd for å så få beskjed om at det ikke går :rolleyes: Fikk dekk på felga idag. Begynner å nærme seg nå :) Herlig, Dinglevims! Feteste Jettaen jeg har sett... Stå på! Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Umenneskelig kult!!! ;) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Var litt skeptisk til at du skulle fjerne den svarte plasten rundt hjulbuer osv, men det viste seg å være right on! Lekker og classy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Bilen din er jo grisekul! yodude Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet April 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Takker igjen for alle go'ord om bilen :D Audi'n er nå eu-godkjent og jeg har tatt meg fri fra jobben en uke i slutten av Mai for å få ordnet skilter på Jettan. Gleder meg som en unge! I år blir det Bug Run!! Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 I år blir det Bug Run!! Hørte jeg kolonne fra Værste.... sombrero Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxs Lupo Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 I år blir det Bug Run!! Snyggt jobbat, en väldigt fin bil! Ska bli intressant att se den på Bug Run. :) Siter VW Lupo GTI -02 VW Golf -83 VW Jetta -81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 å så sykt bra bil :D love it ! Hvor mye har du brukt totalt på bilen ? Fargen er og genial... tidsriktig som bare fy :D Forresten..de dekka du har til salgs i kjøp og salg... jeg trenger dem sombrero Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 å så sykt bra bil :D love it ! Hvor mye har du brukt totalt på bilen ? Fargen er og genial... tidsriktig som bare fy :D Forresten..de dekka du har til salgs i kjøp og salg... jeg trenger dem sombrero Takk! Hvor mye jeg har brukt på bilen vet jeg ikke helt, men jeg tror jeg skal legge sammen en dag selv om det sikkert er ubehagelig mye. Når det gjelder dekka så send meg et bud på PM så blir vi enige :) Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meg Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 ossen får jeg lagt inn bilder herav bilen min?? :rolleyes: Siter Audi A6 tdi, just real diesel power;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Sitter med en tåre i øyet her... At den kan finnes så gromme biler! Trodde ikke det var mulig!!! Den fargen er den ene av de to grommeste fargene som finnes! Vær stolt! Men disse klare lyktene er glemme sak! De kommer aldri til å passe fargen!!! Heller ikke front blinkerne(kanskje litt men allikevel) Mangler bare en liten krom stuss bak, 300 graders kam og webere så er bilen ultimat og tidløs! Grom bil mann! Huff å huff... :) Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Sitter med en tåre i øyet her... At den kan finnes så gromme biler! Trodde ikke det var mulig!!! Den fargen er den ene av de to grommeste fargene som finnes! Vær stolt! Men disse klare lyktene er glemme sak! De kommer aldri til å passe fargen!!! Heller ikke front blinkerne(kanskje litt men allikevel) Mangler bare en liten krom stuss bak, 300 graders kam og webere så er bilen ultimat og tidløs! Grom bil mann! Huff å huff... :) Etter å ha sett på noen bilder av beige jettaeinsere med hvite blinklys så har jeg bestemt meg for at de gule blir. Og da beholder jeg også orginale baklyktene (ser bare dumt ut med røde/hvite baklys og gule blinkers foran) Skal få gjort noe med eksosen snart. Håper å få ordna det før neste helg så jeg kan cruise rundt med ny stuss på 17. mai ;) Når det gjelder motor så blir det ikke noe trimming av motoren som sitter der, men det er planer om motorbytte til vintern dersom det dukker opp et sted å stå og skru. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Å? Hvilken motor da? Turbo og innsprut hører ikke hjemme i Old School bare sånn at det er sagt! Er man skikkelig patriotisk så holder man seg borte fra 16v og! Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Å? Hvilken motor da? Turbo og innsprut hører ikke hjemme i Old School bare sånn at det er sagt! Er man skikkelig patriotisk så holder man seg borte fra 16v og! Det blir absolutt ikke turbo ihvertfall. Regner med at det blir en GTi 8v med litt snacks. Kanskje gassere dersom lommebok og biltilsyn er med på det. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg