Dinglevims Skrevet Juni 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Da var Jettaen blitt høy som et fjell ettersom at bruksbilen har fått Supersport-gewinden. Men fortvil ikke! Ny og bedre gewinde kommer snart sammen med valsing av hjulbuer. Da skal det bli lavt og fint :) Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Hehe...ser jo ut som du har satt den på bukker jo hellothere Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 :scared . Stakkars Einser-Jetta! Det ser virkelig ut til at det er på høy tid med en KW-samlebestilling, ja;). For bilen din sin skyld får vi håpe Marc og Toby får opp farta.... Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 jeg har en ganske lik kasett spiller som du har på bildet der, skal prøve å få tatt et bilde så kan du se om det er intresant, det er fra en 1982 volkswagen golf. :D Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 jeg har en ganske lik kasett spiller som du har på bildet der, skal prøve å få tatt et bilde så kan du se om det er intresant, det er fra en 1982 volkswagen golf.:D Oh! Det høres meeeget bra ut! Venter spent på bilde :) Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 er du fortsatt oppe ? Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 er du fortsatt oppe ? Jepp! (ti tegn) Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 få mailen din ? eller msn eller noe ? Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 få mailen din ? eller msn eller noe ? PM sendt (ti tegn igjen) Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 selge bruks jetta enda eller dinglevims????..må ha jetta einser..helt desp siden jeg ikke finner en enda til salgs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 selge bruks jetta enda eller dinglevims????..må ha jetta einser..helt desp siden jeg ikke finner en enda til salgs Alt er til salgs for riktig pris... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Står en sølvgrå einserjetta til salgs på Hamar.. ring Frank på 90967671 og spør om Jetta'n Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cRxXx Skrevet Juli 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 hei.. virkelig fine biler du har.. vet du hvor kan jeg få tak i chrome list på siden og på dasj bordet? jeg har en nesten lik jetta.. det er en 81mod 1.6 diesel, den er i strøken teknisk stand (bitte litt rust hær og dær, men veldig lite sammenlignet med hva som går på veiene ellers, men ikke like strøken som din seff).. har byttet nesten alt av slitedeler på hele bilen (drivverk, hjuloppheng, motor..osv).. bilen har ekstra fjernlys,motor og cupe varmer, høytalere i hattehylle og i dør, nye 195\50-15 sommerdekk på alu og nye 155\80-13 piggdekk på alu felger.. bilen er gått ca 260tusen km.. hva tror du jeg kan få for den? vurderer og selge til høsten.. bilde: [/img] Siter Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!! Karl Kristian Nyborg Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med := Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Juli 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 hei.. virkelig fine biler du har.. vet du hvor kan jeg få tak i chrome list på siden og på dasj bordet? jeg har en nesten lik jetta.. det er en 81mod 1.6 diesel, den er i strøken teknisk stand (bitte litt rust hær og dær, men veldig lite sammenlignet med hva som går på veiene ellers, men ikke like strøken som din seff).. har byttet nesten alt av slitedeler på hele bilen (drivverk, hjuloppheng, motor..osv).. bilen har ekstra fjernlys,motor og cupe varmer, høytalere i hattehylle og i dør, nye 195\50-15 sommerdekk på alu og nye 155\80-13 piggdekk på alu felger.. bilen er gått ca 260tusen km.. hva tror du jeg kan få for den? vurderer og selge til høsten.. Takk for det :) Når det gjelder kromlister på dashen så er det ikke noe krom på dashen min. Hvis du mener de to hvite stripene som går tvers over hele dashen så er disse så må du finne en Golf/Jetta 1 CL/GL på hoggern og flytte over hele dashen. Har akkurat gjort dette i brukseinsern min og det er overraskende fort gjort. Jettaen er desverre ikke levert med blanke sidelister. Bare to forskjellige sorte. En bred og en smal type. Hva du kan få for Jettaen din vet jeg faktisk ikke. Vanskelig å si uten å ha sett den, men med mindre den er i sjeldent god stand så er det ikke snakk om mange kronene desverre. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Apsis Skrevet Juli 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 Virkelig fin bil! Hadde aldri trodd jeg skulle si noe sånt om en gammel vag ;) Men igjen: meget pent! Hvor må jeg lete for å finne noe japansk med like mye sjarm og sjel tro.. Kan vel kanskje begynne med å lete før åttitallet. Hyggelige hilsner fra en imponert japseentusiast :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg