Gå til innhold

Jetta-einsern min!

Ranger emnet

Dinglevims

Anbefalte innlegg

• Svar 288
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...

hei.. virkelig fine biler du har..

vet du hvor kan jeg få tak i chrome list på siden og på dasj bordet?

jeg har en nesten lik jetta.. det er en 81mod 1.6 diesel, den er i strøken teknisk stand (bitte litt rust hær og dær, men veldig lite sammenlignet med hva som går på veiene ellers, men ikke like strøken som din seff).. har byttet nesten alt av slitedeler på hele bilen (drivverk, hjuloppheng, motor..osv).. bilen har ekstra fjernlys,motor og cupe varmer, høytalere i hattehylle og i dør, nye 195\50-15 sommerdekk på alu og nye 155\80-13 piggdekk på alu felger.. bilen er gått ca 260tusen km.. hva tror du jeg kan få for den? vurderer og selge til høsten..

bilde:

minjetta.bmp[/img]

Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!!

Karl Kristian Nyborg

Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med :=

Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.. virkelig fine biler du har..

vet du hvor kan jeg få tak i chrome list på siden og på dasj bordet?

jeg har en nesten lik jetta.. det er en 81mod 1.6 diesel, den er i strøken teknisk stand (bitte litt rust hær og dær, men veldig lite sammenlignet med hva som går på veiene ellers, men ikke like strøken som din seff).. har byttet nesten alt av slitedeler på hele bilen (drivverk, hjuloppheng, motor..osv).. bilen har ekstra fjernlys,motor og cupe varmer, høytalere i hattehylle og i dør, nye 195\50-15 sommerdekk på alu og nye 155\80-13 piggdekk på alu felger.. bilen er gått ca 260tusen km.. hva tror du jeg kan få for den? vurderer og selge til høsten..

Takk for det :)

Når det gjelder kromlister på dashen så er det ikke noe krom på dashen min. Hvis du mener de to hvite stripene som går tvers over hele dashen så er disse så må du finne en Golf/Jetta 1 CL/GL på hoggern og flytte over hele dashen. Har akkurat gjort dette i brukseinsern min og det er overraskende fort gjort.

Jettaen er desverre ikke levert med blanke sidelister. Bare to forskjellige sorte. En bred og en smal type.

Hva du kan få for Jettaen din vet jeg faktisk ikke. Vanskelig å si uten å ha sett den, men med mindre den er i sjeldent god stand så er det ikke snakk om mange kronene desverre.

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig fin bil! Hadde aldri trodd jeg skulle si noe sånt om en gammel vag ;)

Men igjen: meget pent!

Hvor må jeg lete for å finne noe japansk med like mye sjarm og sjel tro..

Kan vel kanskje begynne med å lete før åttitallet.

Hyggelige hilsner fra en imponert japseentusiast :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider