Nikdev Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Gratulerer med ny bil Den ser iallefall heelt strøken ut på bildene.. Kanskje bilen blir vært noe for samlerne om noen år:) Må jo være en av de mest strøkne jetta mk1 i Norge Den bare må bli i gjennomført oldschool stil, riktig farge og kuul fartsstripe Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Juni 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2004 Den bilen er bare helt utrolig fet. Fargekombinasjonene er uslåelige!! Felger og senk er jo alt som skal til, og kanskje en takgrind... Da går det jo fint å sette den tilbake til orginal stand om det skulle være ønskelig. ;) De blir jo så fine.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Juni 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2004 De litt mer snodige porsche hjulene der får man kjøpt for en slikk og ingenting... Med den fargen der og noen kule hjul så har du en konge old school... men den må jo senkes noe hinsides! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Juni 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2004 Originally posted by boramannen Den bilen er bare helt utrolig fet. Fargekombinasjonene er uslåelige!! Felger og senk er jo alt som skal til, og kanskje en takgrind... Da går det jo fint å sette den tilbake til orginal stand om det skulle være ønskelig. ;) De blir jo så fine.... Takgrind ligger i garasjen :) Må bare poleres eller lakkes da den ser litt sliten ut. Når det gjelder felger så synes jeg faktisk stålfelgene på bildet passer ganske bra på bilen. Men det hadde nok kledd noen små BBS-er eller noe slikt. Håper å få skrapt sammen penger til høydejusterbart etterhvert. Det er det eneste som er godt nok for denne bilen ;) Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Juni 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2004 helvete faen.... denna vogna ser jo faen meg helt strøken ut. den har pleiet godt av forrige eier... enda godt den har kommet i hendene til en entusiast slik at den kan få et godt liv videre. jeg får vel nesten ta en tur utenom deg å titte pån. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Juni 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2004 Originally posted by pumpedyse helvete faen.... denna vogna ser jo faen meg helt strøken ut. den har pleiet godt av forrige eier... enda godt den har kommet i hendene til en entusiast slik at den kan få et godt liv videre. jeg får vel nesten ta en tur utenom deg å titte pån. Den har faktisk ikke blitt tatt så godt vare på egentlig. Eldre dame som har eid den og denne har vært på alle servicer og slikt, men den har nok ikke vært vaska og polert på flere år. Stod også ute i hele vinter. Motorrommet ser også helt grusomt ut. Motorvask er luksus. Men men... under all møkka finnes det en fin bil ;) Du er mer enn velkommen til å svinge innom og kikke litt. Bare hyggelig det! Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 - Gewinde som er skrudd HELT ned - 8x13/14 og 9x13/14 - Hvite blinkers - Chrom speil - Chrom viskere - Bort med hjulbuelistene Ta vare på orginaldelene.. Gleder meg til å se resultatet, den her har potensiale :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Juni 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 Liten oppdatering igjen... Olje, oljefilter, luftfilter, termobryter til radiatorvifta og kjølevæske er nå bytta. Neste blir brekkvaier... Noen som har bytta brekkvaier på en Golf/Jetta 1 før som kan gi meg noen tips? Ser ikke så vanskelig ut, men det blir enda lettere med noen hint ;) Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 Originally posted by Dinglevims Liten oppdatering igjen... Olje, oljefilter, luftfilter, termobryter til radiatorvifta og kjølevæske er nå bytta. Neste blir brekkvaier... Noen som har bytta brekkvaier på en Golf/Jetta 1 før som kan gi meg noen tips? Ser ikke så vanskelig ut, men det blir enda lettere med noen hint ;) de arbeidsledige har penger og tid skjønner jeg lars;) blir nok bra dette Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Juni 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 Originally posted by ehrnst de arbeidsledige har penger og tid skjønner jeg lars;) blir nok bra dette Vel... Penger begynner det å bli skrallt med, men tid har jeg mer enn nok av. Heldigvis er dette en bil som krever mye tid og lite penger så da blir det bra ;) Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Originally posted by ehrnst de arbeidsledige har penger og tid skjønner jeg lars;) blir nok bra dette :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 ahhh, deilig å se så skjønne eksemplarer av jetta einser. får stikke innom deg en tur og titte på ja. ta det etter bugrun eller.no Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Fet ride detta ja!! Så nesten bedre ut enn du beskrev...enig at det er kult med litt udda bilmodeller. Lykke til!:D Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Juni 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Originally posted by marbel Fet ride detta ja!! Så nesten bedre ut enn du beskrev...enig at det er kult med litt udda bilmodeller. Lykke til!:D Takk takk! :) Du får ta turen til Våler den 19 og se den i real life. Må også si jeg var virkelig imponert over Caddy'n din. Virkelig flott og gjennomført bil. Gleder meg til å se den med den nye fangern. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Juni 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Da har jeg endelig fått bytta brekkvaiern som var røket. Var litt spent på hvordan dette kom til å gå ettersom at jeg aldri har satt min fot i en bremsetrommel før, men det gikk faktisk overraskende greit bortsett fra en fjær som satt noe så inn i h***** godt fast. Som vanlig løser alt seg med stygge ord og vold ;) Ikke lenge igjen til den er klar for eu-kontroll :) EDIT: Har også fått bytta tennplugger, så nå fyrer'n som bare det. Blir nødt til å smekke på den prøveskilter en dag så jeg får kjørt litt :) Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg