vwgolf2 Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 :eek: den bilen der er helt sjef! når blei det senking sa du?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Originally posted by Dinglevims At en bil har gått veldig kort kan være minst like ille som en bil har gått langt. Motorer har ikke alltid så godt av å stå stille i mange år. Heldigvis har jo jettan vært brukt jevnlig så den skal nok klare seg. Tar det litt pent så går alt så fint ;) Riktig...En bil som har gått 300k vil oftest være betydelig friskere enn en som knapt har blitt skikkelig varm. Biler har godt av og bli brukt, de er lagd for det tross alt. Men jeg vil ikke anbefale ventilflyt og burning så drivleddene spruter på lørdag nei :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Juni 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Originally posted by vwgolf2 :eek: den bilen der er helt sjef! når blei det senking sa du?? Skal jobbe ut Juli så da får jeg se hva jeg kan ta meg råd til etter dette. Har et senkesett med dempere liggende i garasjen. Kan jo være aktuelt å sette på men vil helst få på gewinde når jeg først skal bytte... Originally posted by Jens Riktig...En bil som har gått 300k vil oftest være betydelig friskere enn en som knapt har blitt skikkelig varm. Biler har godt av og bli brukt, de er lagd for det tross alt. Men jeg vil ikke anbefale ventilflyt og burning så drivleddene spruter på lørdag nei :D Er det noen så vet hvor frisk en langkjørt bil kan være så er det jo deg ;) Hvor langt var det "Sorte Lyn" hadde rulla da den bytta eier? Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Originally posted by Dinglevims Er det noen så vet hvor frisk en langkjørt bil kan være så er det jo deg ;) Hvor langt var det "Sorte Lyn" hadde rulla da den bytta eier? 375 000km...og de siste 25k med grisekjøring ;) Og nåværende har jo drøye 330k på seg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Juni 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Originally posted by Jens 375 000km...og de siste 25k med grisekjøring ;) Og nåværende har jo drøye 330k på seg... Hehe! Ingen skal vel komme og påstå at Toyota ikke er kvalitet ;) Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenna Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Nei det er bra kvalitet på toyota. de stopper jo aldri.. bare se på celicaen til Jim. den får kjørt seg og ser ikke ut til å gi opp enda!!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Juni 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by Stenna Nei det er bra kvalitet på toyota. de stopper jo aldri.. bare se på celicaen til Jim. den får kjørt seg og ser ikke ut til å gi opp enda!!! :D Hehe! Føler med Celica'n til Jim. Den lever et hardt liv ;) Men den virker jo nesten irriterende sunn og frisk enda da! Og litt tilbake til topic: Jettan gikk uten problemer frem og tilbake til Vålerbanen på Søndag. Så nå er det nok ikke mange dagene før det blir skilter på den :D Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Juli 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2004 Strøøøøøken Jetta.. det må bare sies! En utrolig fin bil...ta godt vare på den;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 oppdater! Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Juli 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Er ikke så mye nytt som har skjedd annet enn at jeg holder på å få rengjort motorrommet. Har vært veldig møkkete i mange år så dette krever litt arbeid, men det begynner å hjelpe betraktelig. Blitt lite tid til Jettan da jeg jobber mye nå og i tillegg har bytta bil. Været er jo heller ikke helt på min side :( Får se hvor mye penger jeg har igjen etter at alt på den nye bilen er betalt, så kanskje det blir skilter i begynnelsen av August. Mulig jeg venter til våren ettersom at bilen skal settes bort i vinter. Får heller klaske på prøveskilter på de få treffa som er igjen. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Juli 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Rengjøringen av motorrommet begynner å nærme seg ferdig. Er ikke helt strøkent enda, men det kommer seg ;) Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Clean ! ;) Bare si ifra om du vil vaske min også :p Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 hva er lakk koden på denne bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Juli 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Originally posted by vwgolf2 hva er lakk koden på denne bilen? Mexicobeige ( LE1M ) Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Originally posted by Dinglevims Mexicobeige ( LE1M ) Fargen er helt konge, er dette samme? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg