Dinglevims Skrevet Juli 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Originally posted by boramannen Fargen er helt konge, er dette samme? Ser veldig lik ut ja ;) Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Mer inspirasjon ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 zender (turbo) felger ? Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Lakkode LE1M?? Kan uttales LAME! hehe neida, fargen er ikke ille den, passer bra på en gammel bil.. Att han ville hugge denne bilen er jo heeeelt sinnsykt:eek: :eek: Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Hei Lars! Nå har jeg lest igjennom hele tråden og sett på bilder. Dette blir bra! Dette er en bil du ikke må kvitte deg med! Med det "1'er-hjertet" jeg har så kan jeg se for meg denne bilen som en skikkelig god orginal veteranbil som uten juks har gått under 100.000 km! Stå på! ;) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Juli 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Originally posted by LupoB0Y Mer inspirasjon ;) Mmmm... den var fin! Tror jeg må få tak i noen hvite blinklys. Sideblinkerne er faktisk nøyaktig samme som på Audi'n min så det er ikke noe problem, men er det noen som vet hvor jeg kan få tak i blinkerne foran? Originally posted by Brandtenborg Hei Lars! Nå har jeg lest igjennom hele tråden og sett på bilder. Dette blir bra! Dette er en bil du ikke må kvitte deg med! Med det "1'er-hjertet" jeg har så kan jeg se for meg denne bilen som en skikkelig god orginal veteranbil som uten juks har gått under 100.000 km! Stå på! ;) Takk takk! Har ingen planer om å kvitte meg med bilen. Koster jo ikke noe å ha den stående så lenge den ikke har skilter. Kun små modifikasjoner vil bli gjort (gewinde, felger og blinkerglass) slik at bilen kan bli dønn orginal igjen dersom jeg skulle ønske det. Kan ikke tukle for mye med en bil som dette :) Hyggelig med litt tilbakemeldinger. Gir litt inspirasjon til å vaske og gnikke videre. Skal faktisk og gjøre litt på den nå. Er ikke så lenge igjen til 15. august ;) Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Stå på Dinglevims! Jetta einser er helt suverent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Juli 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Nå begynner det virkelig å nærme seg! Fargen er nesten tilbake til det den engang var. Nå reflekterer den til og med lys!! :D Huff for et slit... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Juli 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 ;) Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 meget bra resultat!! er frontfangeren splitter ny?? ser slik ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Juli 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Originally posted by vwgolf2 meget bra resultat!! er frontfangeren splitter ny?? ser slik ut! Fangern er den samme. Bare en skikkelig grundig vask og gjentatte runder med et plastmiddel som jeg ikke husker navnet på i farta. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Originally posted by boramannen :eek: Flere pix av denne? Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Originally posted by Kid-A :eek: Flere pix av denne? Her ? Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Det du har der er en fin bil..får litt lyst til å kjøpe meg noe gammelt nar jeg ser det her.. Old school er egentlig helt konge... Bilen mangler bare noen tøffe små felger og en skikkelig senking.. Stå på:D Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hhenr Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Jævlig kul bil.. Prøv og hold den original. begynner å savne den eg hadde i 99' første bilen min var en 81modell Jetta LS Siter http://Http://www.hhenr.com/ 2000 Primera 1.8 gubbebil...ikke noe å skrive om.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg