Dinglevims Skrevet Desember 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 Originally posted by remster hvor kjøpte du skiver og klosser ?bra saker? Kjøpte fra http://www.vwcarconsult.no/. Meget imponert over VW Car Consult. Fikk svar på mail en halvtime etter at jeg sendte til de og bremsene kom under en uke etter at jeg bestillte. Slikt er rett og slett thumpsup yodude Hvor bra bremsene er gjenstår og se, men de ser da fine ut og er nok ikke noe dårligere enn de rustne greiene som sitter på Jettan nå. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C-max Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Utrolig kul bil! Grattis (og litt misunliss) Gewinde og to lag med svart El-teip på BBS'ene så er'u i mål ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Januar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Da var endelig gewinde i hus. Stor takk til Andreas Westby! Kjenner jeg snart må få bilen hjem nå... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Originally posted by Dinglevims Da var endelig gewinde i hus. Stor takk til Andreas Westby! Kjenner jeg snart må få bilen hjem nå... Can't wait! Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by Dinglevims Er ytterringene dine virkelig ubehandla, eller er de kunststoffbeskikta fra fabrikk? Hvis sistnevnte er tilfelle vil du kunne oppleve å få oksydasjonsflekker igjen på felgene der det var (pga hull i beskiktingen). Hvis de er bar alu er det bare å pusse og glede seg over et jubel resultat:) Også vi ses på Classic-treff;) Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by Böhser Onkäl Er ytterringene dine virkelig ubehandla, eller er de kunststoffbeskikta fra fabrikk? Hvis sistnevnte er tilfelle vil du kunne oppleve å få oksydasjonsflekker igjen på felgene der det var (pga hull i beskiktingen). Hvis de er bar alu er det bare å pusse og glede seg over et jubel resultat:) Også vi ses på Classic-treff;) Ytterringene er ikke ubehandlet. Er noe klarlakk eller et eller annet på de. Har ikke gnikka meg igjennom. Men det er uansett ikke så farlig ettersom at jeg har tenkt til å bytte ytterringene etter hvert ettersom at de er litt kantkjørt. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Lette kantkjøringsskader kan du fjærne med en fiberrondell fra Clas Ohlsson (gjorde dette selv på mine felger før salg i høst). Beskiktninga kan fjærnes med malingsfjærner. Felgene dine ser vakre ut nå. Da er det bare å få samme farge på stjerna:) Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Februar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 Originally posted by Böhser Onkäl Lette kantkjøringsskader kan du fjærne med en fiberrondell fra Clas Ohlsson (gjorde dette selv på mine felger før salg i høst). Beskiktninga kan fjærnes med malingsfjærner. Felgene dine ser vakre ut nå. Da er det bare å få samme farge på stjerna:) Tror nok at skrapene på 8x15"-ene er litt for ille til at det blir fint. De får bare være som de er nå. Hadde planer om å få de pussa opp til helt strøken stand neste vinter... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Her har det skjedd ting! Har helt glemt denne tråden. BBS og Gewinde; må si jeg ble glad når jeg så dette. Dette blir pent! Hvite blinkere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Februar 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Her har det skjedd ting! Har helt glemt denne tråden. BBS og Gewinde; må si jeg ble glad når jeg så dette. Dette blir pent! Hvite blinkere? Takk takk! Hvite blinkere står på ønskelista, men pengene går andre steder først. Må ha dekk til BBS-ene og Audi'n skal eu-godkjennes og byttes ut... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Har du montert gewinde? må få på bilder! :) Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Februar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Har du montert gewinde? må få på bilder! :) Desverre. Bilen står fortsatt på en låve. Er litt for kaldt til å få gjort noe enda... :( Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scandalnavia Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Unnskyld for at jeg ødelgger tråden din. Men hva er gewinde? Ser jo hva det er, men er det noe spesielt med disse? Siter -1948 Harley Davidson Chopper -1987 Volkswagen Golf 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Unnskyld for at jeg ødelgger tråden din. Men hva er gewinde? Ser jo hva det er, men er det noe spesielt med disse? Fellesbetegnelse for høydejusterbart understell. Gewinderfahrwerke på Tysk. Gewinde forkortet. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scandalnavia Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Fellesbetegnelse for høydejusterbart understell. Gewinderfahrwerke på Tysk. Gewinde forkortet. :) Ok. Da skjønner jeg. Trodde dette var noe helt spesielle greier jeg...dyrt da gitt...huff..:) Siter -1948 Harley Davidson Chopper -1987 Volkswagen Golf 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg