Glacius Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 lol jeg TRENGER ikke da :op j har jo fått job som VIRTUAL designer for et Dansk bilblad som heter VMAX fikk svar av selveeste SJEFs direktøren ..ble kanske overakset ja så på mandag får j tilsendt bilde :) lurer på hva de skal sende hehe :D Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 wow..gratulerer..den jobben fortjente du;) få du lov til å legge ut bilder av modden din på nettet eller er det en streng sjef? og lykke til;) angående konkuransen...selvfølgelig så kan du være med hvis du vill..alle er velkommne Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 ja det lurer j påog ..j er ikke sÅ sikker om j kan det ..ivertfall ikke FØR bladet er kommet ut :D men hvis j får lov så FÅr dere se det KLArt det:) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Originally posted by ZeIn lol jeg TRENGER ikke da :op j har jo fått job som VIRTUAL designer for et Dansk bilblad som heter VMAX fikk svar av selveeste SJEFs direktøren ..ble kanske overakset ja så på mandag får j tilsendt bilde :) lurer på hva de skal sende hehe :D Gratulerer!! Dette må jo garantert feires...yodude :skaal: Lykke til videre da;) Stå på :) Har du noen tutorial side :D? Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Zein, du har bilene dine med i redline og andre blader\forumer, denne sjansen kan du gi oss andre hehe u know what I mean ! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg