golf-espen Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 noen som har montert det? noen Bilder ferdig montert? vurderer å kjøpe meg det nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 mitt triste motor rom med K&N 57i kit..... Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-espen Skrevet Juni 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 har du lagt slangen ut i grillen eller ned i hjørnet? koss blei lyden? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Originally posted by illenium har du lagt slangen ut i grillen eller ned i hjørnet? koss blei lyden? :D slangen ligger ned mot bunnen av fronten... dette K&N kit`t i kombinasjon med supersprintt eff.anlegg får folk til å snu seg LANGT LANGT vekke..... grom lyd kan en si...... :cool: kan sikkert få til og lage et "lydklipp" en dag jeg har god tid.... edit : kamerat hadde en 1.6 8v som du har og jeg har 16v utgaven og det er mye mer lyd i min bil enn hva det var i hans.. men go lyd uansett... :) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-espen Skrevet Juni 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 ok:D ka gjor du med den lille slangen som gikk inn på luftfilterboksen? på venstre side..sett på green filter kitet følger det med ett mini filter? ska det gjerne der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Originally posted by illenium ok:D ka gjor du med den lille slangen som gikk inn på luftfilterboksen? på venstre side..sett på green filter kitet følger det med ett mini filter? ska det gjerne der? fulgte med en "rør forlenger" så var bare til og plugge i filteret..... Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-espen Skrevet Juni 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 den 90 graderen der sikkert då ja.. 57-0193-1 er riktig nr for polo? dobbel sjekke før eg bestiller :D finner 57-0193 på kollevold, men 1-tallet har vel ingenting å sei? doh.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Jo.. 1 taller har nok noe å si.. var ihvertfall noe kluss når Anker her oppe skulle fikse KN kit til en polo her.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-espen Skrevet Juni 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 tror det er bare kollevold som har skrevet feil...prøver å søke på 57-0193 på Knfilters.com så komme det opp Product # Not Found > tar sjansen på det hos kollevold jeg..koster 1070,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg