andrej1 Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Da setter jeg opp ny konkurranse Regler er som vanlig: 1. Bidraget skal være max 1024x768 2. du kan kun poste ETT bilde 3. bildet skal være laget av DEG, og ikke satt sammen av mange andre bidrag. Hvis du vil bruke en del av f.eks en Mazda, så værsågod, men ikke bruk deler fra mod'er andre har laget! leveringsfrist: 09.06.04, kl. 23:59 og bildet er HER Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maccx Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 My half-assed attemp.... Siter 1991 Audi S2 - [sOLGT] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeus Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 mitt bidrag: Jeg får ikke til karbon skikkelig, men det får holde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
////AMG power Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Prlvde å lage racing versjon men mangler massevis av sponsere. årket ikke mer.Vell er fornøyd iallfall. Siter 2x W210 Mercedes E220 CDI 1x S 210 Mercedes E220 CDI 1x W211 Mercedes E270 CDI 1x E36 BMW 316i 1,8 122hk www.BMWguiden.no www.Mercefreaken.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeus Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 ////AMG power: hvorfor har du di samme eksospottene som meg, det er jo teit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 hvordan får jeg endret vinkelen på bilen, noe i samme retning som zeus og amg ? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Da sier jeg vel meg ferdig oxo vel. Det som er gjort er: - Panser greier - senking - felger - soting av vinduer bak - ny grill - intercooler - øyenbryn - sidekjørt - frontleppe - to klistremerker det var det jeg kom på. Vet det er ett eller annet som ikke stemmer, men kan ikke se hva det er. frontleppa er kanskje litt skeiv. Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 @ C_West... Krymp bildet ditt til 1024x768...står i reglene..er mye lettere se å hele bilen da.. ellers har det kommet noen bra bidrag hittil..holder på med en selv.. Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 OOOOPS den ble veldig stor åssen gjør jeg størrelsen mindre?? er nybegynner c. Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Image->image size-> 1024x768 Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Vi prøver igjen vi. takk for hjelpen. Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SMP Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 måtte vell gjøre NOE til denne konkuransen åsså... blir vell fargeskift etterhvert.. og få fiksa fram felgen i annen retning kommentarer ? edit: ny vinkel på fram felgen... vinge.. edit: brusha sideskjørt.. brusha kant rundt vinduet.. nye felger.. Fiksa front.. Siter <o>1996 Audi A4 1,8TQ <x>1994 Audi 80 2,0 <x>1986 Volvo 240 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Her er da min versjon.. *IC *Senka *Felger *Skjørt *Ny Grill *Cleana *Farge Kommer kanskje med en oppdatert versjon..ekke så utrolig fornøyd med denne Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Hvorfor forsvinner bildene jeg poster???? det kommer jo sånn kryss oppe i hjørnet. Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Ble mye surr her men nå skal det gå. Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg